Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Etter to dager med mengder crappy mat, lite søvn og mye bilkjøring er jeg skikkelig sliten. Jeg er uggen i formen og føler meg fyllesyk, men kom meg på trening og gjennomførte. På slike dager trenger jeg en klem. Eminator?

11.30 i dag etterlyste jeg en klem, og jeg har enda ikke fått en!!

min kjære due. mega ultra stooor bamsekleemmmz <3

reiste på jobb 07. kom hjem nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lovisa
Fikk en regelrett slem kommentar av et veldig nært familiemedlem. :( Ga meg klump i halsen og kjente tårene pressa på.

Ååh, det var ikkje godt. Håper det løyser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nop du er ikke den eneste. Fortsatt ikke ståttt opp og snart ferdig med en sesong av how i met your mother.

Elixia har stengt og.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste!! Elixia er stengt her også (helvedde), så Hank Moody er mitt fantastiske tidsfordriv ;-) Anbefaler modern family hvis du ikke har sett det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt glemt at det var 17mai så jeg hadde gleda meg til vanlig lørdag med shopping og cafe jeg. Så jeg ble hjemme, glemte å handle i går så hadde kun grønnsaker og kesam :p

Trodde jeg skulle holde ut til jeg kunne dra på joker, men der var det selvsagt søkkefult med folk. Så jeg dro å trente. Dritsulten. Fin treningsøkt. Men det er nå så for nå sitter jeg her med en burger og smågodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er den eneste!! Elixia er stengt her også (helvedde), så Hank Moody er mitt fantastiske tidsfordriv ;-) Anbefaler modern family hvis du ikke har sett det ;-)

Hehe ja:p har sitt alt av modern family, og nå er det sesongavslutninger på alle mine serier så var på tide med noe nytt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...