Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Har hull på innside lår på olabukse, og ting tyter ut #datchubrub

Det skjer forøvrig med alle olabuksene mine. Holder ca ett år :mad:

Men dagens hovednegative er at jeg skal til tannlegen etterpå og jeg må sannsynligvis operere. Betale masse spenn jeg ikke har for redsel og smertehelvete og friske tenner :(

I know that feel :/ gnisseskader fra jeans.... Æææ! Sånt som skjer når man har #datass/ #demhipz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digitalisering av skjemaer.

At jeg må forholde meg til nav.no

Utfylling av skjemaer.

De får skjemaet i posten. Håndskrevet. FORDI SKJEMAET DE HAR FUNKER IKKE, DET TØMMER SEG OG DET KLIKKER FOR MEG.

Elever må slutte å skade seg, jeg får seriøse pustevansker av nav og skjemaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digitalisering av skjemaer.

At jeg må forholde meg til nav.no

Utfylling av skjemaer.

De får skjemaet i posten. Håndskrevet. FORDI SKJEMAET DE HAR FUNKER IKKE, DET TØMMER SEG OG DET KLIKKER FOR MEG.

Elever må slutte å skade seg, jeg får seriøse pustevansker av nav og skjemaer.

Har du prøvd å åpne skjemaet i en annen nettleser? Det er litt variabel standard på håndtering av sånne greier fra IE til Opera til Chrome; og da kan det funke med annen browser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å åpne skjemaet i en annen nettleser? Det er litt variabel standard på håndtering av sånne greier fra IE til Opera til Chrome; og da kan det funke med annen browser.

Nei, og det er jeg helt ærlig ikke villig til å prøve nå heller. Hvis de skal ha et forbanna digitalisert system som gjelder for hele forbanna staten, så kan de sørge for at det funker før de tar det i bruk.

Jeg er faktisk så provosert at jeg er villig til å bruke ytterligere tid på å melde avvik på det hele. Jeg får hverken betalt eller avspasert den tiden jeg har brukt på dette, og det har INGENTING FOR SEG. Herregud, jeg trenger massasje, brownies og en hånd å holde i. Sint.

Edit: JEG FÅR IKKE LOGGET MEG INN PÅ KSS SÅ JEG FÅR SKRIVE AVVIK HELLER. ELSKER LIVET <3 <3 <3 <3 :) :) :D :D LIVET <3 GODT JEG IKKE HAR TING Å GJØRE PÅ JOBB ELLERS :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilen gikk ikke gjennom EU kontrollen. Og den som GLATT har seilt gjennom hver eneste gang, med bare 1er feil.

Men i dag ble det ANDRE BOLLER :mad::mad::mad::mad:

1 enerfeil, TRETTEN 2er feil. Og EN FUCKINGS 3erfeil.

Så ja.

Bilen har kjøreforbud.

Ett ord.

FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen gikk ikke gjennom EU kontrollen. Og den som GLATT har seilt gjennom hver eneste gang, med bare 1er feil.

Men i dag ble det ANDRE BOLLER :mad::mad::mad::mad:

1 enerfeil, TRETTEN 2er feil. Og EN FUCKINGS 3erfeil.

Så ja.

Bilen har kjøreforbud.

Ett ord.

FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Holy crap:S og jeg trodde min gamle rustholk av en 98-modell passat var fucked med 8 kategori-2feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du en antydning til pris for å få fikset jævelskapen da?

Nei, men den ENE tingen som gjorde at bilen fikk 3er feil koster MINST 6-8000 å få fikset. Og det er bare en eneste ting. 14 more to go...

Er bare så fucked. Vet ikke hvordan dette skal gå.

Heldigvis har jeg en pappa som er mekaniker og en søster som jobber med bil. Thank gooood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...