Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest =xXx=

Har kun fått trent en gang denne uken, det var på torsdag. Skulle trene i dag, men da var det stengt. Var i begravelse, sulten som et uvær, bare fy mat. Døtta inn alt - i mengder. Runnet av dagen etter med chips og shitload med sjokkis. Magen er som en sperrbalong. Går jeg langs stranda, får jeg enten en harpun i siden, eller så kommer Greenpeace og skvetter vann på meg før de forsøker å dytte meg utti vannet… 2 lange fråtsesprekker på 2 uker. Føler at siste 5 ukers innsats er helt bortkastet. Grinete og bitter i dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk til kunden som egenhendig har ødelagt hele min dag før jeg i det hele tatt fikk øynene opp og sett verden fra lørdagens side.

Samtale (hun vekket meg 0540)

Meg: Firmanavn

Hun : "Hei, hallo, du e faen så langt borte, få øran me dæ, halloooo din idiot snakk i røret, kor e æ kommen"

Meg: Du er kommet firmanavn

Hun "E du ute å kjøre, kor e du nøyakti"

Meg: Jeg er ute og kjører (løgn"

Hun: "Jaaaaa, detta e XXX fra XXX biln min står på gårdsplassn kollapsa og falcken ska hente den. Detta e ei førrsekringssak å æ ska ikje betale ei krona, førrstår du ikje ett rødt førbanna øre ska æ betale, førrstår du det din idiot?"

Meg: Tenker at hun har vært i kontakt med falcken og de har bedt om kredittkortinfo: "Ja om det går på forsikringa skal du ikje betale, men du må allikavel framvise ett kredittkort ettersom forsikringa ikje dekke selve bruken av bil..."

Hun: Avbryter meg. "Skal faen i helvette ikje betale ei krona, detta ei førrsekringssak å førrsekringa ska betale å når æ sei det e ei førrsekringssak har du faen mæ bære me å levere mæ en bil på gårdsplassen NUH. Punktum NUH - E DU PÅ TUR??????? *skriker i telefon*

Meg: Det har vi dessverre ikkje anledning t, det e utenfor åpningstiden og reglan tilsi at bilbergeren skal ta med sæ bilen når han hente din, om du har dekning, ellers e du velkommen til å hente hente bil mellom 8 og 16 på mandag..."

Hun: DU E FAEN STEIKE MÆ SÅ DUM AT Æ FATTE IKJE KORSN DET GÅR AN, DU E FAEN IKJE EDRU ENGANG Å PRØVE Å LYGE DÆ BORT.

Meg: Beklager, du må snakke med falcken om å hente ut bil t dæ..

KLIKK!!

Og jeg sattt igjen med: What the hell happened? Nuvel, hun har ikke ringt tilbake og bergeren har ikke tatt ut bil så jeg regner med hun er like billøs. Og nei, jeg er ikke lite serviceminded. Jeg har vært ute klokka 3 på natta i pysjbukser og både hentet og levert. Jeg gjør det bare ikke lengre, fordi det er ikke MIN jobb mellom 1600-0800 og i helgene. Systemene er der, we should use them.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til kunden som egenhendig har ødelagt hele min dag før jeg i det hele tatt fikk øynene opp og sett verden fra lørdagens side.

Samtale (hun vekket meg 0540)

Meg: Firmanavn

Hun : "Hei, hallo, du e faen så langt borte, få øran me dæ, halloooo din idiot snakk i røret, kor e æ kommen"

Meg: Du er kommet firmanavn

Hun "E du ute å kjøre, kor e du nøyakti"

Meg: Jeg er ute og kjører (løgn"

Hun: "Jaaaaa, detta e XXX fra XXX biln min står på gårdsplassn kollapsa og falcken ska hente den. Detta e ei førrsekringssak å æ ska ikje betale ei krona, førrstår du ikje ett rødt førbanna øre ska æ betale, førrstår du det din idiot?"

Meg: Tenker at hun har vært i kontakt med falcken og de har bedt om kredittkortinfo: "Ja om det går på forsikringa skal du ikje betale, men du må allikavel framvise ett kredittkort ettersom forsikringa ikje dekke selve bruken av bil..."

Hun: Avbryter meg. "Skal faen i helvette ikje betale ei krona, detta ei førrsekringssak å førrsekringa ska betale å når æ sei det e ei førrsekringssak har du faen mæ bære me å levere mæ en bil på gårdsplassen NUH. Punktum NUH - E DU PÅ TUR??????? *skriker i telefon*

Meg: Det har vi dessverre ikkje anledning t, det e utenfor åpningstiden og reglan tilsi at bilbergeren skal ta med sæ bilen når han hente din, om du har dekning, ellers e du velkommen til å hente hente bil mellom 8 og 16 på mandag..."

Hun: DU E FAEN STEIKE MÆ SÅ DUM AT Æ FATTE IKJE KORSN DET GÅR AN, DU E FAEN IKJE EDRU ENGANG Å PRØVE Å LYGE DÆ BORT.

Meg: Beklager, du må snakke med falcken om å hente ut bil t dæ..

KLIKK!!

Og jeg sattt igjen med: What the hell happened? Nuvel, hun har ikke ringt tilbake og bergeren har ikke tatt ut bil så jeg regner med hun er like billøs. Og nei, jeg er ikke lite serviceminded. Jeg har vært ute klokka 3 på natta i pysjbukser og både hentet og levert. Jeg gjør det bare ikke lengre, fordi det er ikke MIN jobb mellom 1600-0800 og i helgene. Systemene er der, we should use them.

Holy cow :o trodde jeg hadde vært borti utakknemlige og frekke kunder, men dette var jo helt ekstremt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen.

Står opp, sulten, groggy, skal mekke meg omelett (fordi gainz og trenger PRO-TE-INJ), står og blander egga, og det ringer.....jeg bare...."lolwut?". 1881 appen sier meg "Algirdas Verseckas", og jeg bare "doublelolwut?"......"ok", tenker jeg, "I'll play". Tar telefonen.

Så begynner å spørre om jeg kan snakke russisk, jeg er fortsatt i ørska, men klarer å konse de få hjerneceller jeg har og legger om til min gebråken russisk. Han begynner å spørre meg om hva jeg synes om krisen i Ukraina og hvem jeg tror er det som står bak, om det er penger eller om det er makt, eller det ene eller det andre. Jeg bare "......................det er min privat sak". Så fortsatte han å stille andre spørsmål, men mer på globalt nivå, basically det samme bare om verden var styrt av det onde, kanskje djevel elns. Da var det litt sånn ".........*leggepå" og jeg fortsatte å lage frokost.

Brb, må sjekke omeletten så den ikke svir seg. Måtte bare dele dagens lålz her.

TL;DR: illuminati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Har spist sånne fylte påskeegg vet dere.... 12 stk av de... alene :(:(:(

Velkommen til De Ukontrollerte Frotsernes Klubb. Har nettopp gjort et par lignende stunt selv. Føler sterkt for selvpisking. Fint å vite at du ikke er allene. Vedder på at du:

A) er litt kvalm

B) ble litt oppblåst

C) har litt dårlig samvittighet

Trøsten er at det gir seg på et par dager. Faller du, så er det bare å reise seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...