Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om de tapte pengene. Er mer det at jeg plutselig fikk 1.5 mnd ekstra ferie og det trenger jeg absolutt ikke for tiden. Aldri hatt problemer med tid til å trene når jobben var fra 05.45-12.30 man-tors :)

Jaja.. Fml!

Ahh, om du jobber sånn ja :) Litt andre arbeidstider her i gården .. :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut at muntlig eksamen i geofag1 er praktisk muntlig, altså at vi må forklare/vise frem bergarter etc og gjøre forsøker... Dessverre har jeg ikke geofag1, men geofagx og der har vi ikke gjort noen forsøk.

Men hvordan kan du ha eksamen i et fag du ikke har hatt? Å.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan du ha eksamen i et fag du ikke har hatt? Å.o

Geofagx er et fag som skolen har laget fordi de ikke har muligheten til å ha et valgfag i 5 timer, slik som geofag1 er. Geofagx er bare 3 timer. Det er ikke en egen eksamen for geofagx, så vi må ha eksamen i geofag1. Jeg forstår det ikke helt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må 19-åringer være så bråkete.. Naboene har fest, men jeg skal på tidligvakt i morgen, så det passer i grunnen litt dårlig. Husordensreglene sier at det skal være stille fra 23, men jeg gir dem et par timer til før jeg ringer på og ber dem pent om å dempe seg. Hvis ikke er jeg hevngjerrig nok til å gå totalt bitch i morgen tidlig. Vår ene stuevegg er tross alt deres soveromsvegg og litt hardmetall på full guffe kl. 06 i morgen tidlig med høytalerne til gubben plassert tett inntil veggen blir hevnen søt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må 19-åringer være så bråkete.. Naboene har fest, men jeg skal på tidligvakt i morgen, så det passer i grunnen litt dårlig. Husordensreglene sier at det skal være stille fra 23, men jeg gir dem et par timer til før jeg ringer på og ber dem pent om å dempe seg. Hvis ikke er jeg hevngjerrig nok til å gå totalt bitch i morgen tidlig. Vår ene stuevegg er tross alt deres soveromsvegg og litt hardmetall på full guffe kl. 06 i morgen tidlig med høytalerne til gubben plassert tett inntil veggen blir hevnen søt..

Jeg har sangen for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...