Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tips! Det er virkelig ille, så hudpleieren min har anbefalt meg å spørre legen om Roaccutan. Så nå venter jeg på å få time hos hudlege etter henvisning :) Men såååå lei av å vente!

Vent til du får Roaccutan. Det er sikkert den eneste kuren som har en garanti for å fjerne acne!

Kjipe bieffekter ,men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til du får Roaccutan. Det er sikkert den eneste kuren som har en garanti for å fjerne acne!

Kjipe bieffekter ,men men :)

Igår var jeg litt detektiv og gjorde en oppdagelse! Mye peker i retning av sminkekosten min er skyld i den voldsomme reaksjonen jeg har fått. Den er nemlig av geitehår (det sa ikke dama i den fancy sminkebutikken for å si det sånn - å gnikke en geit inntil ansiktet er jo ikke akkurat naturlig, spesielt ikke når jeg får eksem av blant annet ull) :banghead::arghh: Så har et lite håp om at jeg - kanskje - kan slippe å ty til Roaccutan :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...) sminkekosten min er skyld i den voldsomme reaksjonen jeg har fått. Den er nemlig av geitehår (det sa ikke dama i den fancy sminkebutikken for å si det sånn (...)

Gå tilbake til butikken med kosten og forklar situasjonen, så kan det hende du får returnert den til en tilgodelapp, eller kan få pengene igjen! På mitt parfymeri er vi supergreie på akkurat dette, reagerer kunden på produktet så er det en selvfølge at det kan returneres. Vet ikke om alle er så snille, men det er verdt å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumsete + vimsete = ingen god blanding. Sparket borti bunnen på en trimsykkel for 4 timer siden. Nå gjør det helt sykt vondt i tåa ved siden av lilletåa. Det gjør mer og mer vondt og pumper/verker konstant. Kan ikke gå på foten eller få vekt oppå tåa. Enten kraftig forstuing eller brist. Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...