Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tydeligvis enkelte som ikke skjønner at det å tømme en halv boks med Axe ikke har den effekten man ser på TV reklamen. Vedkommende skal ha kudos for forsøket (?), men man kommer nok lenger med sunn fornuft.

Det kan nok hende det faktisk funker altså.. "Noen" ble kjønnsmoden til den lukta. Underlivet har hukommelse. Så: JA TIL AXE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok hende det faktisk funker altså.. "Noen" ble kjønnsmoden til den lukta. Underlivet har hukommelse. Så: JA TIL AXE!

Med den tankegangen så bør lukten av Tuborg og Prince mild være right up the right valley også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok hende det faktisk funker altså.. "Noen" ble kjønnsmoden til den lukta. Underlivet har hukommelse. Så: JA TIL AXE!

Det er godt mulig, men når det er snakk om så store mengder at du pådrar deg en hjerneskade før du får av deg buksa, så er det liten vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den tankegangen så bør lukten av Tuborg og Prince mild være right up the right valley også.

Nå bommer du totalt. Men lukten og smaken av Urge tar meg tilbake til mine første dager med diskotek..

Men nå sporer vi av tråden. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

brukte akkurat 100kr på yoghurt

holy shit med disse vanene må jeg bo hjemme for alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ta to dumme prøver jeg må ta for å stå som styrer av en skjenkebevilling og være daglig leder på serveringssted. Kunnskapsprøven om alkoholloven og etablererprøven for serveringsvirksomhet. Og begge deler er avkrysningsprøver. Jeg fatter ikke hvorfor jeg må ta disse prøvene. Jeg tenkte å lese i går kveld, men drakk litt vin med Addict istedet... Siste bør egentlig inn i dagens glade:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har russetiden med yoghurt å gjøre?

youghurt og russetid= denada

Det at du tenker du vil "aldri" flytte ut fordi du har brukt 100 kr på youghurt, er ikke noe å bekymre seg over.

Derfor sier eg nyt russetiden nå, relax, enjoy your self. flytte ut, jobb,eventuell videre utdanning kommer senere ;) thats why you have to have sum patience :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

utdanning, trening > russetid.

Russetid er ok men ikke noe jeg nyter spesielt. Jeg drikker lite, har ikke buss - har hvertfall ikke sjangs til å slappe av når jeg har tre skriftlige eksamner og en muntlig, samt en kjemiprøve og en historiehøring. Har ikke slappet av siden i fjor en gang, jeg.

Men takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utdanning, trening > russetid.

Russetid er ok men ikke noe jeg nyter spesielt. Jeg drikker lite, har ikke buss - har hvertfall ikke sjangs til å slappe av når jeg har tre skriftlige eksamner og en muntlig, samt en kjemiprøve og en historiehøring. Har ikke slappet av siden i fjor en gang, jeg.

Men takk!

Da er du mer fornuftig enn flesteparten :) men da får du slappe av når du har gjennomført dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utdanning, trening > russetid.

Russetid er ok men ikke noe jeg nyter spesielt. Jeg drikker lite, har ikke buss - har hvertfall ikke sjangs til å slappe av når jeg har tre skriftlige eksamner og en muntlig, samt en kjemiprøve og en historiehøring. Har ikke slappet av siden i fjor en gang, jeg.

Men takk!

Fra en som ikke har hatt en ordentlig ferie på ca. 10 år: "That's cute".

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...