Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv Obagi produktene, og/eller new Skin. Er det virkelig ille kan du få henvisning til en hudlege og evt spørre om Isotretinoin kur :)

Takk for tips! Det er virkelig ille, så hudpleieren min har anbefalt meg å spørre legen om Roaccutan. Så nå venter jeg på å få time hos hudlege etter henvisning :) Men såååå lei av å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Det er virkelig ille, så hudpleieren min har anbefalt meg å spørre legen om Roaccutan. Så nå venter jeg på å få time hos hudlege etter henvisning :) Men såååå lei av å vente!

Så flott!! Jeg har flere venninner som har god erfaring med de! Obagi produktene bruker jeg selv, og kan virkelig gå god for de. Det er ikke penger du kaster ut av vinduet :-) Samt disse produktene: http://www.zoskinhealth.com/patients/zo-skin-health/category/programs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater folk som tar Bicepscurl, har egen bicepsdag og som har hele 5 jævla øvelser på den lisje bollen på overarmen!

I går:

*2 eldre herremenn (40-45år) står med stramme klær og singlet og tar bicepscurl, spytter rundt seg fordi de tar i så jævlig.

*De 2 nevnte herremennene, trente minst(!) 5 øvelser på biceps, den ene øvelsen tar nedre halvdel av peaken, den ene tar for den lange bicepsen, den neste tar for hele peaken osv! "Hva trener du nå da?"

*Bruker hele Cabel-stativet til biceps-varianter i 27 minutter og 30 sekunder

*Synger med på sangene som spilles på anlegget i mellom settene!

I dag:

*Eldre herremann (Cubansk) kommer rett inn og hiver seg på curlinga, jeg skal ærlig innrømme at jeg puster og peser høyt på siste settene, men det er naturlig og langt i fra øredøvende. Den pesingen til nevnte mann øverdøyet alt!

*Plutselig kommer det en yngre kar og stiller seg på samme måten og plutselig står Sølvgutten forran meg og puster og peser i kor! *Vakkert*

OVer ut og ut med bicepscurlig for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Har tatt meg en neve cashewnøtter. Gjør det, eller GJORDE det hver kveld. Ligger lavt på kcal inntak i et par uker, trodde jeg. Skekket for morroskyld litt mer rundt nøttene. Hallo, de er jo høykomprimerte kcal prosjektiler! Har virkelig sovet i timen jer ja, gitt;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Ja, fyttikatta. På en annen side har jeg alltid vært "medvitslaus" når det gjelder å sjekke slike ting. Nå blir det andre boller (som baker'n sa da han skeit i ovnen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller litt eldre dame i garderoben på trening som stinket gudene vet hva. En slags blanding av gammeldameparfyme og mat/løk et-eller-annet. Jeg måtte i allefall være lynkjapp å komme meg ut derifra etter trening for å ikke kaste opp :hungover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller litt eldre dame i garderoben på trening som stinket gudene vet hva. (...) :hungover:

Opplever det samme hele tiden som sjef på et parfymeri ... Gamle damer kommer inn, sprayer vilt om seg med de mest blomstrete og jævlige parfymene. Til og med jeg som er ganske "herdet" i nesen etter å ha stått i parfymeos i to år, synes det er jævlig.

Og derfor har jeg tatt det på meg som min personlige oppgave her i livet å aldri, aldri, aldri la gamle damer kjøpe "gammeldame-parfymer"! :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...