Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

funnet en ny kreftsvulst på hunden min:( den har dukket opp fra intet iløpet av 14 dager, så virker som den er vesentlig hissigere enn den forrige som ble fjernet for halvannet år siden...:-/

heldigvis jobber jeg på dyreklinikk, så selv om timelisten egentlig er full på klinikken, sa veterinæren min at hun kunne fjerne den utenfor arbeidstid på fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mange skoleoppgaver å gjøre denne uken at jeg ikke en gang gidder å telle hvor mange skoleoppgaver jeg har å gjøre, og jeg tviler på at jeg blir ferdig med dem ettersom jeg har prøveeksamen i morgen og alt for mye å gjøre resten av uken. Dette blir første gang noensinne at jeg ser meg nødt til å be om utsettelse på et prosjekt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle rydde bort ei stygg 40kg's manual på gymmet i dag fra en jævel som ikke ryddet etter seg. Første dag tilbake på gymmet, så blid og klar for å løfte litt igjen. I det jeg løfter den opp smeller det i korsryggen, og høyrebein svikter.. Snakket med fysio og på tlf og fikk vite at det muligens var prolaps. AKKURAT i det jeg har begynt å trene igjen så skjer dette helvette.. Hele veien hjem kjempet jeg mot tårene fordi det gjorde så vondt i ryggen, stumpen, låret, og leggen.. Blææ Jeg vil bare drite i trening og bli feit akkurat nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rydde bort ei stygg 40kg's manual på gymmet i dag fra en jævel som ikke ryddet etter seg. Første dag tilbake på gymmet, så blid og klar for å løfte litt igjen. I det jeg løfter den opp smeller det i korsryggen, og høyrebein svikter.. Snakket med fysio og på tlf og fikk vite at det muligens var prolaps. AKKURAT i det jeg har begynt å trene igjen så skjer dette helvette.. Hele veien hjem kjempet jeg mot tårene fordi det gjorde så vondt i ryggen, stumpen, låret, og leggen.. Blææ Jeg vil bare drite i trening og bli feit akkurat nå :cry:

*sympatiliker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rydde bort ei stygg 40kg's manual på gymmet i dag fra en jævel som ikke ryddet etter seg. Første dag tilbake på gymmet, så blid og klar for å løfte litt igjen. I det jeg løfter den opp smeller det i korsryggen, og høyrebein svikter.. Snakket med fysio og på tlf og fikk vite at det muligens var prolaps. AKKURAT i det jeg har begynt å trene igjen så skjer dette helvette.. Hele veien hjem kjempet jeg mot tårene fordi det gjorde så vondt i ryggen, stumpen, låret, og leggen.. Blææ Jeg vil bare drite i trening og bli feit akkurat nå :cry:

god damn it :/

post-6495-14440978064003_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle rydde bort ei stygg 40kg's manual på gymmet i dag fra en jævel som ikke ryddet etter seg. Første dag tilbake på gymmet, så blid og klar for å løfte litt igjen. I det jeg løfter den opp smeller det i korsryggen, og høyrebein svikter.. Snakket med fysio og på tlf og fikk vite at det muligens var prolaps. AKKURAT i det jeg har begynt å trene igjen så skjer dette helvette.. Hele veien hjem kjempet jeg mot tårene fordi det gjorde så vondt i ryggen, stumpen, låret, og leggen.. Blææ Jeg vil bare drite i trening og bli feit akkurat nå :cry:

OMG

slik går det når folk ikke kan rydde etter seg ...

da følte jeg att min litt strikse holdning til slikt ikke er så dumt, snakka te en sånn broiler kid som bare slang vektene fra seg, han kikka dumt på meg og spørte hvorfor han sku gidde rydde opp etter seg.

Fordi du skal sa jeg og fortsatte med skråbenk, jaggu så la han vektene tilbake, også slapp jeg rydde opp de andre vektene som lå strødd da han rydda opp de også :p

Prolaps er jo mega sugent da:(

håpe du får god behandling asap og kommer deg tilbake til gymmet :)

God bedrings klem fra en som ikke trenger poste Ole brum bilde for og gi bort bamseklem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding fra klubben i går. "Kjipt å komme på trening for jentene når dere har hatt tung bøy økt og ikke gidder å tømme stanga før dere går." Sendte selvsagt en "Beklager" melding tilbake, men dere driver å pirker i min dårlige samvittighet nå, ja...

Skal skjerpe meg!

:shy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding fra klubben i går. "Kjipt å komme på trening for jentene når dere har hatt tung bøy økt og ikke gidder å tømme stanga før dere går." Sendte selvsagt en "Beklager" melding tilbake, men dere driver å pirker i min dårlige samvittighet nå, ja...

Skal skjerpe meg!

:shy:

nesten bedre og la være og tømme kontra slik jeg tømte stanga(om det er lov og si) var vel andre gangen på senteret, og hadde på to 15kg skiver på hver side, reiv av begge på ene sida først :D skal si jeg fikk oppmerksomhet i lokalet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...