Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Ble slått i bakken av teite følelser som jeg trodde var borte for lengst... :( Dårlig overraskelse som ødelegger dagen.

!!! dette skjedde med meg i går også. sykt dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Ja, det er noe skikkelig dritt for å si det mildt. Vet ikkeo m jeg skal være sint eller trist.

jeg valgte trist, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

!!! dette skjedde med meg i går også. sykt dritt.

Jeg må være i overgjennomsnittet skada, men det der er en (minst) ukentlig sak her :p

70-talls rock og trening hjelper dog (aktivitet generelt). Og alkohol.

Also:

5-stages-of-grief-1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente før de teite følelsene kom :/ Burde vel dra ut og springe, men vet ikke om jeg har tid da jeg må gjøre ferdig megadritkjedelig framlegg. Tid til å klage på fb har jeg heller gitt -_-

Kan anbefale en sang jeg syns hjelper :) Switchfoot - learning to breathe. Blir alltid glad når jeg hører den sangen :happy: Mulig refrenget er litt snodig:unsure: , men versene er fine og inspirerende :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday

Møkkadag...

Hadde egentlig intensjoner om å få gjort en masse i dag, men til nå har INGENTING av det blitt gjort.

Skulle på trening i morges, men våknet mye senere enn planlagt og med skallebank så jeg bestemte meg for å utsette det til senere (eller bare gå meg en tur istedet).

Skulle få gjort skolearbeid. Må lese til en norskprøve på tirsdag, har fem (!) labrapporter som må ferdigstilles, en innlevering i naturfag som må gjøres ferdig (inkluderer å pløye gjennom to kapittel i boka) og bør begynne å repetere matematikk i tilfelle jeg blir trukket til eksamen.

Og hva har jeg så gjort i dag? Jeg har sittet med ræva godt plantet i sofaen og glodd på tv. Har vært så sløv at jeg ikke engang er sikker på hvilke programmer jeg har sett. :depressed:

Har ikke vært så giddaløs på flere måneder...

Måtte morgendagen bli bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkkadag...

Hadde egentlig intensjoner om å få gjort en masse i dag, men til nå har INGENTING av det blitt gjort.

Skulle på trening i morges, men våknet mye senere enn planlagt og med skallebank så jeg bestemte meg for å utsette det til senere (eller bare gå meg en tur istedet).

Skulle få gjort skolearbeid. Må lese til en norskprøve på tirsdag, har fem (!) labrapporter som må ferdigstilles, en innlevering i naturfag som må gjøres ferdig (inkluderer å pløye gjennom to kapittel i boka) og bør begynne å repetere matematikk i tilfelle jeg blir trukket til eksamen.

Og hva har jeg så gjort i dag? Jeg har sittet med ræva godt plantet i sofaen og glodd på tv. Har vært så sløv at jeg ikke engang er sikker på hvilke programmer jeg har sett. :depressed:

Har ikke vært så giddaløs på flere måneder...

Måtte morgendagen bli bedre...

http://www.youtube.com/watch?v=JbFKyPEsGpk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...