Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Velkommen til De Ukontrollerte Frotsernes Klubb. Har nettopp gjort et par lignende stunt selv. Føler sterkt for selvpisking. Fint å vite at du ikke er allene. Vedder på at du:

A) er litt kvalm

B) ble litt oppblåst

C) har litt dårlig samvittighet

Trøsten er at det gir seg på et par dager. Faller du, så er det bare å reise seg igjen.

hahah gud ja, vet du jeg sier bare ett ord jeg: MENSEN. blir ett ukontrollerbart frotsemonster den uken, der ett påskeegg fort blir til 3 pakker med påskeegg. så sitter jeg igjen der etterpå og tenker herregud var det nødvendig og spise ALLE på engang!? :p Trøster meg med at det var jæææævlig bra trøkk på trening idag i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte meg en deeilig baguette fra Gutta på haugen på vei hjem fra trening i dag tidlig. Surdeigsbrød, rørossmør og fenikkelsalami, pent pakket inn i en hvit pose. :cat:

Tok den hvite posen fra veska og putta den i sekken for å ha med på jobb i dag, tenkte å kooose meg skikkelig i lunsjen i dag.

Kom på jobb. Det gikk et par timer. Begynte å bli litt sulten, så jeg åpna sekken og tok opp den hvite posen som lå der. Full av intet mindre enn batterier.

Baguetten min ligger altså fremdeles hjemme og jeg sitter på jobb og er sulten. Fml.

Rop ut hvis noen tilfeldigvis befinner seg i Oslo sentrum og har lyst til å komme med mat til meg. :shy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F@ck! Skulle liksom i konfirmasjonsselskap, nå er det 6 timer siden jeg har spist frokost, har pint meg igjennom gudstjenesten, og har nå sittet sammen med de andre gjestene i 1,5 time og venter på at ting skal komme igang.... (redd meg, some one please!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
F@ck! Skulle liksom i konfirmasjonsselskap, nå er det 6 timer siden jeg har spist frokost, har pint meg igjennom gudstjenesten, og har nå sittet sammen med de andre gjestene i 1,5 time og venter på at ting skal komme igang.... (redd meg, some one please!)

Outch! Den der er ikke lett å komme bort fra. Så skal du i tillegg gå rundt å hilse på slektninger du ikke visste du hadde. Når sulten herjer så blir livet mørkt. Får håpe det er dugandes mat, og ikke bare fy-mat, så du ikke ender opp i Frotse Klubben som jeg gjorde i begravelse i forrige uke. Da med sult og laaaaang venting… lykke til;)

Lite tips: da jeg var ungkar og spellemann og var i familiebryllup, brukte alltid gammeltantene mine å si at "snart er det din tur" mens de pirka meg i rinbeina. Vel, de slutta med den dritten når jeg begynte å gjøre det samme mot dem i begravelser…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kopi fra dagens glade- tråden:

Ferdig med bacheloroppgaven!!!!! :happy:

(mangler bare å forstå hvordan veileder vil ha kildene oppsatt, signert litteraturliste, forside og skrive ut)

Blekket i skriveren sa absolutt stopp. Fire sider utskrift igjen. :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...