Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og sånn så det ut når jeg kom på trening i dag, og det er bare manualene. Stort sett så var alt av vektskiver spredt utover også.

[ATTACH=full]140601[/ATTACH]

Skulle tro det hadde vært barnehagebarn og brukt gymmen som lekestue.o_O

Wtf :eek: Er ofte rot her også, men det det var jo ekstremt. Ser ut som noen har gjort det med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Og sånn så det ut når jeg kom på trening i dag, og det er bare manualene. Stort sett så var alt av vektskiver spredt utover også.

[ATTACH=full]140601[/ATTACH]

Skulle tro det hadde vært barnehagebarn og brukt gymmen som lekestue.o_O

Fantastisk...

Forklaringen må vel være at det er jæ..ig langt fra der manualene nå ligger til der de skal ligge. Er jo et slit å legge dem på plass da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Mariekjeks! Det tenkte jeg ikke på :D Tror kanskje Salinas eller Ritzkjeks kommer til å funke også. Har derimot ikke så veldig lyst å leve på det lenge :p

Fikk dette tipset av ei venninne som er sykepleier når jeg slet med å spise :

http://www.apotek1.no/produkter/nutridrink-kakao-200ml-937005p

klarte riktignok bare å få ned et par ila dagen.. men adskillig bedre enn ingenting :) Tror de er litt sunnere enn cola og kjeks og o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dette tipset av ei venninne som er sykepleier når jeg slet med å spise :

http://www.apotek1.no/produkter/nutridrink-kakao-200ml-937005p

klarte riktignok bare å få ned et par ila dagen.. men adskillig bedre enn ingenting :) Tror de er litt sunnere enn cola og kjeks og o_O

Jeg drakk sånne når jeg hadde praksis på sykehjem. Ellers takk :p Tipper det er en ettereffekt av vodkabattery kveld på lørdagen, så da går det nok over om en uke eller to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf :eek: Er ofte rot her også, men det det var jo ekstremt. Ser ut som noen har gjort det med vilje.

Har bare opplevd en som oppfører seg på den måten der, liten tett type, med bra fysikk, men idiotiske primadonnanykker.

River opp vektene, klynker som en sodomert puddel under settet, kaster fra seg manualene, tar opp et sett tyngere og klynker ivei igjen. Går uten å rydde...

Han bitcha på meg i garderoben fordi jeg brukte hårføneren når han snakket i telefon...

Jeg hørte jo ikke hva han sa pga hårføneren, så jeg sa unnskyld? Gikk nærmere og spurte om han kunne gjenta det? Men det kunne han ikke, har ikke vært plaget etter det.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov da? Det skal vel spesifiseres i arbeidskontrakt vedr oppsigelsestid, om det ikke står nevnt stiller du likevel sterkt mener jeg o_O

Er en prøvetid på 6 mnd og jeg har kun vært ansatt siden januar. I denne perioden har de 14 dagers oppsigelsesfrist.

Har vært ansatt som midlertidig % stilling og har jobbet rundt 120 timer i mnd denne turnusen. Også kom neste turnusen ut i dag, og der står jeg ikke oppført gitt.. De måtte prioritere de som er fulltid. Så jeg har vel basically ingen rettigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en prøvetid på 6 mnd og jeg har kun vært ansatt siden januar. I denne perioden har de 14 dagers oppsigelsesfrist.

Har vært ansatt som midlertidig % stilling og har jobbet rundt 120 timer i mnd denne turnusen. Også kom neste turnusen ut i dag, og der står jeg ikke oppført gitt.. De måtte prioritere de som er fulltid. Så jeg har vel basically ingen rettigheter?

Du skal iallefall ha 14 dager, og ikke en uke.

Oppsigelsesfrist i prøvetid

Partene står fritt til å avtale oppsigelsestid, men i mangel av avtale er lovens regel at oppsigelse kan meddeles med 14 dagers varsel, jf. § 15-3 nr. 7. Oppsigelsestiden regnes da fra mottak og oppsigelsen, og ikke fra den første i påfølgende måned, slik det vil være når et arbeidsforhold avsluttes etter at prøvetiden har løpt ut.

Syns synd på deg.. satser på du finner en desto bedre jobb nå.. Ønsker deg masse lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal iallefall ha 14 dager, og ikke en uke.

Oppsigelsesfrist i prøvetid

Partene står fritt til å avtale oppsigelsestid, men i mangel av avtale er lovens regel at oppsigelse kan meddeles med 14 dagers varsel, jf. § 15-3 nr. 7. Oppsigelsestiden regnes da fra mottak og oppsigelsen, og ikke fra den første i påfølgende måned, slik det vil være når et arbeidsforhold avsluttes etter at prøvetiden har løpt ut.

Syns synd på deg.. satser på du finner en desto bedre jobb nå.. Ønsker deg masse lykke til iallefall!

Jeg har jobb fra August av, bare vanvittig lang tid fra nå og da. Skulle gjerne hatt noe å gjøre i mellomtiden :p

Er vel dette man får for å være ærlig når man går inn i en jobbsituasjon. Jeg sa når jeg søkte på jobben at jeg kunne jobbe fram til juli. Så da sparker de meg i Mai :p Kunne jo kanskje sagt i fra litt før da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobb fra August av, bare vanvittig lang tid fra nå og da. Skulle gjerne hatt noe å gjøre i mellomtiden :p

Er vel dette man får for å være ærlig når man går inn i en jobbsituasjon. Jeg sa når jeg søkte på jobben at jeg kunne jobbe fram til juli. Så da sparker de meg i Mai :p Kunne jo kanskje sagt i fra litt før da men..

Om du står uten jobb, og blir sparket slik som dette, er det viktig å huske på at du har krav fra dagpenger fra NAV f.o.m. du slutter. Viktig å huske å registrere de kortene på nettet osv.. og fylle ut skjema med at du ble sagt opp tidligere enn de 6 mnd i prøvetid e.c.t.

Kjipt å plutselig stå uten jobb, men enda kjipere å stå uten jobb og uten penger.

Du får iallefall mye tid til å trene nå da.. en liten opptur i alt det kjipe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du står uten jobb, og blir sparket slik som dette, er det viktig å huske på at du har krav fra dagpenger fra NAV f.o.m. du slutter. Viktig å huske å registrere de kortene på nettet osv.. og fylle ut skjema med at du ble sagt opp tidligere enn de 6 mnd i prøvetid e.c.t.

Kjipt å plutselig stå uten jobb, men enda kjipere å stå uten jobb og uten penger.

Du får iallefall mye tid til å trene nå da.. en liten opptur i alt det kjipe :)

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om de tapte pengene. Er mer det at jeg plutselig fikk 1.5 mnd ekstra ferie og det trenger jeg absolutt ikke for tiden. Aldri hatt problemer med tid til å trene når jobben var fra 05.45-12.30 man-tors :)

Jaja.. Fml!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...