Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skulle vært med på nachspielet hvor jeg fikk growlekurs av Grutle (vokalisten i Enslaved, for de som måtte lure). Så kunne du skaffet deg en mikrofon og laget din egen låt.

Næh, så gøy!! Heldig! Både de og jeg bor i første etasje, så hvis de sover med vinduet oppe i morgen tidlig så kan jeg forsøke meg på litt growling gjennom vinduet :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, så gøy!! Heldig! Både de og jeg bor i første etasje, så hvis de sover med vinduet oppe i morgen tidlig så kan jeg forsøke meg på litt growling gjennom vinduet :roflmao:

Kan Gorgoroth være en idé? Ikke så hardt og skummelt for oss som hører på metal, men ser for meg at de små nittenåringene synes det er ganske ekkelt. Litt sånn seigt og mørkt. De kommer til å tro at du tilber et eller annet Satan-alter på morgenkvisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  1. Stuck i dead end job
  2. Snart utbrent
  3. Aldri uthvilt
  4. Ikkeno takk, eller noe igjen for å ha jobbet meg helseløs 24 timer i døgnet i ett år
  5. Trenger ca 50 biler til midten av juni.
  6. Får ikkeno hjelp til dette
  7. Trenger sommervikarer
  8. Ingen søkere so far
  9. Klarer rett og slett ikke å spise grønnsaker nå om dagen
  10. Avhengig av brus. Igjen.
  11. Duste-Cpen min er Dustelust som gjør sånn at kroppen min ikke lystrer som den skal
  12. Alle høyre-stilettene mine er trødd skeive, som bevis på hvor feilstilt foten min er. Kan umulig være bra.
  13. Bikja tisser inne. Overalt. Har kutta ut å ha matter inne for da blir det mindre av det. Hun er 9 år.
  14. Jeg vil ha omsorg, nærhet, klem. Trenger en kjæreste som ikke er borte 330 dager i året.
  15. Og som gidder å lytte når jeg trenger å prate.
  16. Spiste nettopp en halv dagsrasjon i godteri etter trening istede for noe proteiner. Kjempebra. Verken gidder eller har lyst på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Gorgoroth være en idé? Ikke så hardt og skummelt for oss som hører på metal, men ser for meg at de små nittenåringene synes det er ganske ekkelt. Litt sånn seigt og mørkt. De kommer til å tro at du tilber et eller annet Satan-alter på morgenkvisten.

Ja, det må jo være perfekt! :lol: de kommer aldri til å tørre å ha fest igjen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Gorgoroth være en idé? Ikke så hardt og skummelt for oss som hører på metal, men ser for meg at de små nittenåringene synes det er ganske ekkelt. Litt sånn seigt og mørkt. De kommer til å tro at du tilber et eller annet Satan-alter på morgenkvisten.

Fasit:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday

  1. Stuck i dead end job
  2. Snart utbrent
  3. Aldri uthvilt
  4. Ikkeno takk, eller noe igjen for å ha jobbet meg helseløs 24 timer i døgnet i ett år
  5. Trenger ca 50 biler til midten av juni.
  6. Får ikkeno hjelp til dette
  7. Trenger sommervikarer
  8. Ingen søkere so far
  9. Klarer rett og slett ikke å spise grønnsaker nå om dagen
  10. Avhengig av brus. Igjen.
  11. Duste-Cpen min er Dustelust som gjør sånn at kroppen min ikke lystrer som den skal
  12. Alle høyre-stilettene mine er trødd skeive, som bevis på hvor feilstilt foten min er. Kan umulig være bra.
  13. Bikja tisser inne. Overalt. Har kutta ut å ha matter inne for da blir det mindre av det. Hun er 9 år.
  14. Jeg vil ha omsorg, nærhet, klem. Trenger en kjæreste som ikke er borte 330 dager i året.
  15. Og som gidder å lytte når jeg trenger å prate.
  16. Spiste nettopp en halv dagsrasjon i godteri etter trening istede for noe proteiner. Kjempebra. Verken gidder eller har lyst på mat.

Wow. *Sympatiklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døren på treningssenteret var låst til tross for at den skal være åpen fra 05.

Endelig tid til å trene litt lenger og så får jeg ikke trent.... å jogge idag var jeg ikke motivert for....:(

Andre åpningstider på røde dager?

Det har iallfall Vektertorget... Åpner ikke før kl 14. Tikk takk tikk takk. Venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. Stuck i dead end job
  2. Snart utbrent
  3. Aldri uthvilt
  4. Ikkeno takk, eller noe igjen for å ha jobbet meg helseløs 24 timer i døgnet i ett år
  5. Trenger ca 50 biler til midten av juni.
  6. Får ikkeno hjelp til dette
  7. Trenger sommervikarer
  8. Ingen søkere so far
  9. Klarer rett og slett ikke å spise grønnsaker nå om dagen
  10. Avhengig av brus. Igjen.
  11. Duste-Cpen min er Dustelust som gjør sånn at kroppen min ikke lystrer som den skal
  12. Alle høyre-stilettene mine er trødd skeive, som bevis på hvor feilstilt foten min er. Kan umulig være bra.
  13. Bikja tisser inne. Overalt. Har kutta ut å ha matter inne for da blir det mindre av det. Hun er 9 år.
  14. Jeg vil ha omsorg, nærhet, klem. Trenger en kjæreste som ikke er borte 330 dager i året.
  15. Og som gidder å lytte når jeg trenger å prate.
  16. Spiste nettopp en halv dagsrasjon i godteri etter trening istede for noe proteiner. Kjempebra. Verken gidder eller har lyst på mat.

Du vet....det er en litt merkelig ting å si (og jeg håper du henger med den kaotiske, uklare tankerekka mi), men når absolutt alt er dritt og er håpløst, når du virkelig treffer bunnen og det kan stort sett ikke bli noe verre........gi faen. Gi opp negative følelser, bekymringer for hva som måtte komme, fordi...vel, strengt tatt så er lyset i tunnelen borte, og du står midt i tunnelen i fullstendig mørke. Alt du har er deg selv (jeg kommer til det senere).

Det er ganske befriende å ikke være bundet av ekstern påvirkning. I dagens samfunn, din verdi bestemmes av jobben du har, venner, bilen, boligen din (og ikke minst når du kjøpte den, jo tidligere jo bedre), kg du løfter, sixpacken din, klær du går med, måten du er på (i.e. kul/ikke kul), mobilen du bruker, musikken du hører på, ting du står for, osv. Lista er lang.

"It's only after we've lost everything that we're free to do anything"

Jeg har en naiv tro om at alle mennesker er awesome på sin egen måte (ja, selv de menneskene du kanskje misliker, eller i verste fall hater). Men alle er awesome. DU er awesome. Men nå står du i tunnelen, det er mørkt, du vet ikke hvilken vei er "tilbake" eller "frem" eller hvor nødutgangen er, men du har deg selv. Din awesome-selv, og du kommer til å klare deg. Hvorfor? Vel. Fordi uansett hvilken vei du går, så er du på vei ut fra der hvor du er nå. Men....det krever at du gjør noe.

Du kan:

- Legge deg tidligere. Ingen kan tvinge deg å jobbe 24 timer hver eneste dag. De dagene du har kveldsfri, så legger du deg tidligere. Planlegg din hverdag. Ta opp et blankt ark, sett opp ting du skal gjøre, sett opp prioritet, og sorter deretter. Legg av sengetid som "meg"-tid, fordi det at du legger deg tidligere, det er noe du gjør for deg selv, rett og slett fordi du er awesome og det fortjener du.

- Begynne å se deg for, og se etter ny jobb. Er markedet fucked? Se etter ny utdannelse. Jeg tviler på at absolutt alle som er ferdigutdanna pr dags dato er 100% ok med valget de har tatt. Du står fritt til å gjøre nøyaktig hva faen du vil, og utdannelse er en del av det.

- Utbrenthet må man jobbe med selv, både ved å endre din oppførsel, ditt reaksjonsmønster og omgivelsene dine. Av og til, som nå i din "dead end job", kan du ikke gjøre noe med omgivelsene, men du kan gjøre noe med hvordan du takler de. Først må du skape avstand mellom deg som individ og omgivelsene dine. Jobb er jobb, men du er deg. Hva enn nå som skjer på jobb, har ingenting med din verdi som person å gjøre. Det forventes at du yter 150% av din stilling, så å si uansett hvor man jobber, fordi i dagens samfunn skal alt lønne seg, og helst litt til. Lær deg å si "Nei" og "jeg skal". "Hei Kristin, kan du..." "Nei. Jeg skal ta en telefonrunde for å skaffe 50 biler". Dine kollegaer skal ha respekt for din arbeidshverdag, og du skal ha respekt for deres. Samarbeid er alfa og omega, men man må også kunne etablere og vedlikeholde klare grenser for sin egen hverdag. "Ingenting er umulig", jo faktisk, det finnes ting som ikke lar seg gjøre og ingen kan forvente at du skal klare det umulige (ref: urealistiske tidsfrister. Lønnsomheten som jeg snakka om er en klar faktor her)

- Alle trenger omsorg og kjærlighet, det er slik vi mennesker er. Vi har venner og familie som kan gi oss en type omsorg og kjærlighet, men det finnes en annen type omsorg og kjærlighet som kun en partner kan gi (derfor ler jeg personlig litt av "jeg har det sååååå godt som singel"). Du kan også elske deg selv. Straffedrikking/spising er nettopp det: en straff. Hvorfor skal du straffe deg for noe som strengt tatt ikke er din skyld? Skal du straffe deg selv for at du er sliten, trist og lei deg, på vei til å brenne ut, kanskje med en dæsh av "ensom"? Nei, å straffe seg selv for det er urimelig. Elsk deg selv. Gjør noe som gir DEG næring, kos og glede. Gå til fysio, bestill i det minste _en_ massasjetime, eller gjør noe som gjør noe GODT for deg, fordi du fortjener det. Å bøtte nedpå sukker er selvskading og er virkelig en kortvarig "glede", som kommer bare til å gi deg sorg (og selvhat) så fort dopamin mengder avtar.

Just....keep....moving...og tenk på deg selv.

Jeg elsker Fight Club filmen fordi den er så dyp på så mange måter.

edit:

også høyst relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende motivasjon, fyllesyk, vil ha al forno pizza men sandnes har tydeligvis ikke take away der og orker ikke inn til stvg, hadde vingummi og cola til frokost og vil egentlig ikke spise noe annet enn det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre åpningstider på røde dager?

Det har iallfall Vektertorget... Åpner ikke før kl 14. Tikk takk tikk takk. Venter.

Neida...bare noe galt med døren...er vanlig det.

Ble en kort joggetur til slutt...og jobbing ute..så har fått brukt kroppen i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...