Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha! Denne tråden har potensiale til å bli legendarisk! Flott tiltak :)

kjenner meg for øvrig igjen i: Ekstrem lavkarbo/lavkalori med styrketrening (i tillegg til gerilja kario) uff...

Annonse

Capsaicinpille på fastende mage = helt ekstreme magekramper, så vonde at jeg så rødt i periferien....

Fastet i 10 dager BARE for å se hva som skjedde = såklart bare en fiks ide, borderline psykose.

Trene max push-ups og hang-ups hver våkne time i en mnd = ble jævlig sliten i skuldrene, når det skal sies klarte jeg tilslutt over 40 hangups, startet på 12....... Så vet ikke om det var så fail egentlig.

Dette skjedde jo for ikke så lenge siden: Blande inn 3dl MCT olje i Protein Plus drikken for å ta igjen manglende kcals etter trening = det mest effektive avføringsmiddelet som finnes.. Kjemisk rens av tarmene.. Fantastisk.

Toppe formen før man "begynte på kreatin" (på sent 90-tallet. Slike ting var skummelt da på Hitra)

Trente etter "Effektiv Bodybuilding" av Ove Rytter ..... selvforklarende (samme periode sent 90-tallet) :p

images?q=tbn:ANd9GcTvWli6slG7KhaPia6xwlyGNxVBs8x4sCSrYo5jY4j6axCWnjHEjA

Haha! Mye bra Asle :)

Kan legge til en ting til:

Ta med ferdigblandet havregryn + melk til lunch på skolen (ca 2002-2003)

Var fra et matoppsett for å gå opp i vekt.. Men faan, når jeg blandet dette når jeg stod opp for deretter å spise det etter å ha ligget i sekken (varmt) i flere timer så kan en tenke seg konsistensen. Må jo gå ann å tenke litt selv. Kunne drukket sjokomelk eller spist noe godt i stedet. Idiot.

Annonse

Mitt første møte med mager kesam + fun light

Kjøpte mager kesam og skulle nyte dette i lunsjen på videregående. Syntes det luktet surt fra boksen, så jeg gikk tilbake til butikken og fikk byttet. Den nye luktet også surt , og da gav jeg opp. Tok vel et år før jeg skjønte at det var sånn kesamen skulle være.

Edit:/ ikke at jeg trente eller noe heller, men jeg hadde lest på fitnessprat at det var bra saker.

Oldschool proteinshake: 1 appelsin, en pose brokkoli, en boks tunfisk, spy.

Men faan Asle, klarer ikke å slutte å humre over denne.. Er det noen som har spilt et puss på deg eller noe?? :D Har en god venn som er beinhard som bruker å drikke tunfisk ved å blende den med vann, men han gjør det fortsatt og har gjort det i mange år. "Smak er kun en tilstand i munnen" sier han :p

Det å blande BROKKOLI oppi det der virker jo bare suspekt. Ka faan.

Når jeg var på "tunfisk-kjøret" (liker ikke tunfisk) så spiste jeg tunfisk med grønn fun-light som saus. Smakte fortsatt tunfisk, men spiste dette over en lengre periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...