Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Annonse

Trodde jeg skulle være heldig å få Assassin's creed 3 i posten i dag men den gang ei :( Så spiller på de gamle AC spillene som oppvarming.

Ja det var veldig bra, runnet det på Ironman normal, stolt!

Wow... Jeg er tydeligvis ikke så god taktisk :p Trenger backup-saves :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på anbefalingen av XCOM: Enemy Unknown. Gamer nesten aldri lenger, men akkurat det spillet likte jeg veldig godt! Har riktignok en forkjærlighet for turbaserte strategispill. Synd trenden har gått i retning av å gjøre alt mer og mer real time eller pseudo-real time; til og med Final Fantasy og andre JRPGs har gått mer og mer bort fra den formelen, og det synes jeg er litt kjipt. Det er så chill å spille turbaserte spill hvor man slipper å stresse og kan tenke seg om...

Tar gjerne imot tips om andre nyere turbaserte spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett gått i Team Fortress 2, Left 4 Dead, Portal, Diablo 3, Skyrim og sist men absolutt mest; World of Warcraft... >.> Haha.. Gamer wow enda jeg, ja. Raider to ganger i uken med protection warrior. Tank er best! alle mine mains er tanks, lol. Har paladin, druid, warrior og DK, alle tanks xD

Monk også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...