Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minesweeper er ikke dumt... Er irriterende vanedannende. Vil ikke engang tenke på hvor mye tid jeg har brukt på det. Sjekka ut statestikken på PCen hjemme, og den var ikke særlig kul. Vi snakker langt over 20 000 spilte spill, men en vinnprosent på 8% (expert). Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Dark Souls idag.. Har vært stuck på samme plassen i 2 timer nå, haha... Frustrerende :p

Fantastisk spill!

Blir Skyrim (pc) når jeg kommer hjem fra jobb :D

Ellers er jeg veldig glad i Mass Effect (pc/xbox360), Gears of War, Civilization, Divinity 2.

Ser SÅ frem til Mass Effect 3! Spiller Skyrim for alle pengene nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET tror jeg ikke jeg har tid eller vilje til gitt! Men jeg passer godt på saven min. Regner med den blir å importeres til ME3!

Hehe, egentlig ikke jeg heller. Men spilte både 1 og 2 på xbox, men ikke på pc. Har begynt på de på pc, men ekke ferdig. Er altfo avhengig av skyrim ennå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen to that! :thumbsup: Blitt litt pcgeek i tillegg jeg da.

Har du prøvd Divinity 2 ego dragonis? Går litt i Skyrimstil (RPG/Eventyr/Drager), ikke veldig kjent, men bra spill (fins på pc og xbox).

ja jeg spillte demoen i timesvis, ringte rundt å prøvde få tak i spillet men det fantes ingen importør. Så et år seinere kom det til slutt ut både på disc og games on demand. Lastet det ned men spillte bare et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...