Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Får forhåpentligvis The Last of Us i postkassen i dag. Det har fått veldig god mottagelse, hører folk snakker om potensiell game of the year vinner. Så da måtte jeg blåse støv av PS3en, tror ikke jeg har brukt den siden jeg spilte gjennom Journey en million ganger.

Du må gi oss en tilbakemelding på hvordan du selv opplever spillet! skal uansett kjøpe det når jeg får lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Last of us er jo veldig bra .. men det er jo et filmatisk spill.

Akkurat nå har jeg tatt en liten pause fra det og hoppet på det fantastiske Call of juarez gunslinger. Der står gameplayet i fokus og det er helt latterlig underholdende. 6/6 og storkoser meg bigtime. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har jo så mange spill å kose meg med etter Steam summer sale! Hitman: Absolution, Call of Juárez: Gunslinger, Hotline Miami, Dishonored, The Witcher 2 og flere andre jeg ikke husker. :love:

Og i November så kommer jo PS4! I can't fucking WAIT! Har vært Xbox-mann i alle år, men PS4 slår Xbox One så langt ut av parken at det ikke er morsomt en gang. Just fuckin' look at this gameplay, The Division og Watchdogs blir to av de FETESTE titlene på lang tid!

Kommer til å sikle konstant på disse videoene frem til PS4 launch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Har både PS3 og Xbox 360, men er mest fan av PS3.

Digger å spille:

Uncharted

Assassins Creed

Splinter Cell

BioShock

Dead Space

Red Dead Redemption

Tomb Raider

Black Ops

and the list goes on, haha :D

Gleder meg STORT til Watchdogs, AC Black Flag, GTA 5 og Thief(blir en usosial høst og vinter :p )

Oh maaaaaan, Thief! Og Watch Dogs. The Division. Titanfall. Ryse. Det blir så mange fete titler at jeg nesten ikke tør å tenke på det en gang. :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som gamer saints row 4? Var litt småskeptisk til at de hadde dratt den for langt denne gangen. Det hadde de også, men det var absurd moro og underholdende. Alt det overdrevne var sykt passende. Ett av få spill jeg har kavet meg gjennom alle side missions og alt i. Anbefales. Fortsatt ikke overbevist? Prøv å ta på deg pølse-outfit og knert aleins med dubstep-gun. Eventuelt kan du være et vandrende toalett. Eller slå ned folk med dildo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som gamer saints row 4? Var litt småskeptisk til at de hadde dratt den for langt denne gangen. Det hadde de også, men det var absurd moro og underholdende. Alt det overdrevne var sykt passende. Ett av få spill jeg har kavet meg gjennom alle side missions og alt i. Anbefales. Fortsatt ikke overbevist? Prøv å ta på deg pølse-outfit og knert aleins med dubstep-gun. Eventuelt kan du være et vandrende toalett. Eller slå ned folk med dildo.

Snart ferdig! Morsomt spill, liker superkreftene og noen av oppdragene er helt latterlig syke! Spillet er vel ca like random som Family guy!

Gleder meg sinnsykt til GTA V for tiden! Bare kjipt at det ikke kommer på pc (på en stund ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANBEFALER ATM:

Saints row 4 - sykt spill, morsomt, useriøst og bare god underholdning.

Litt info:

Samme map som saints row 3 - litt forandrede kontroller men hovedsakelig det samme. (endringene blir opplyst om i spillet)

Så har du spilt 3ern er 4ern bare å kjøre på, egentlig bare en sykere versjon med en annen story.

The last of us:

Fantastisk spill, fantastisk story og gameplay. Kanskje ikke kjempe spennende for folk som liker open world som f. eks GTA og Saints, men fantastisk banespill.

Glede seg til:

GTA 5 som kommer i postkassa neste uke! :D

og Watch dogs som kommer i november? eller når det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...