Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Har i det siste spillt mye på iPaden og iPhonen. Spillet heter Guardian Cross og er et TCG (Trading card game) med veldig mange komplekse og artige funksjoner. Det er gratis i tillegg så man får veldig mye for ingenting. Dette finnes foreløpig bare på iOs, men skal komme til Android etterhvert tror jeg.

Om noen finner ut at de skal teste det så hadde jeg satt veldig pris på om dere brukte min referral kode. Dette vil gi deg et bra kort til å bruke i stokken deres og jeg vill få noen små bonuser som kan hjelpe meg i PvP.

Koden er: OH98025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et at nyttårsforsettene mine er jo faktisk å spille flere spill. I utgangspunktet er jeg nok en 8bits-jente, men Nintendoen vår fungerer dessverre ikke lengr. Har NES-emulator til maskina mi, men det fjerner for mye av sjarmen, så da må jeg jo ta til takke med PS3. For en sjebne. En god middelvei mellom NES og PS3 er Rayman Origins. I tilleg vil jeg anbefale Rachet and Clank-serien for de som liker litt mer barnslige spill.

For tiden blir går det nok mest i Fifa 13, men har gode minner både fra Uncharted- og Assasins Creed-serien. For å ikke snakke om Mass Effect 2 (verdig en rungende omfg). Har ikke kommet meg rundt til treeren i noen av de overnevnte spillene, så har mange frustrerende timer å se frem til. Har for øvrig inntrykk av at Assasins Creed 3 starter veldig treigt, stemmer dette?

I tillegg spiller jeg en del på data. Hovedsaklig point and klick, men har også en turbulent fortid som FM-spiller. Sistnevnte har jeg nå forbud mot siden verden forsvant sist jeg spilte. It happens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet meg igjennom alle 3 Mass Effect spelle nå. Jeg må ærlig innrømme at de er noen av de beste spilla jeg har vært igjennom, og kanskje en av de få gangene jeg har brydd meg når karakterer dør i løpet av spilla. Anbefales for alle som liker rollespell.

Uten tvil, Mass Effect serien er blant mine topp 5 noensinne.

Assassin's Creed 3 det går i nå. Elsker denne serien :p

Samme her! Det er min favorittserie av alt jeg noensinne har spillt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommet meg igjennom alle 3 Mass Effect spelle nå. Jeg må ærlig innrømme at de er noen av de beste spilla jeg har vært igjennom, og kanskje en av de få gangene jeg har brydd meg når karakterer dør i løpet av spilla. Anbefales for alle som liker rollespell.

Jævlig bra serie, helt enig! Gode følelser til Mass Effect. "Tatt livet" av noen karakterer jeg også på veien.. hah, like bittert hver gang :p Må sette seg bra inn i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...