Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Blir kun sporadisk single player her. Hadde eit raid på Xbox for ei tid tilbake med Alan Wake, GeoW3 og litt forskjellig.

I dag fant eg World of Goo då eg rota litt rundt på PC-en. Framleis like fabelaktig og fantastisk.

Har spilt det selv. Fant android-utgaven. Ble hekta. Har fått to andre til å bli hekta på det i tillegg :p Har investert i fullversjonen, så det stakkars telefonbatteriet går en travel tid i møte fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lite action? My god, syns det er super stressende! Altfor mange dps som overaggroer. "IKKE DØ!!" er det jeg tenker som oftes :p Jaja, Tank og healer får alltid skylda..

Kanskje det er fordi man ikke får drepe ting som healer? :p Jeg vet ikke, hehe. Ja, DPS som overaggroer er hat, spesielt hvis man skal tanke bosser der plassering er viktig, da er det dritkult når en eller annen tulling drar aggro og bossen flytter seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fordi man ikke får drepe ting som healer? :p Jeg vet ikke, hehe. Ja, DPS som overaggroer er hat, spesielt hvis man skal tanke bosser der plassering er viktig, da er det dritkult når en eller annen tulling drar aggro og bossen flytter seg..

Derfor jeg gav opp tanking :p Ble litt aggresiv i chatten.. Vurderer å lvle warrior og tanke med den. Eller Dk.. Eller la være og gjøre andre ting og spille infectionator 2 :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Fikk HALO 4 på lørdag men har vært opptatt med AC3. Assassin's creed er min faboritt spillserie, etterfulgt av HALO. Runnet storyen på AC3 i går og begynte med HALO. Men merker at jeg lider litt av FPS trøtthet så klarer ikke å bli for gira. Rimelig feil tidspunkt å få det på med tanke på at Black Ops 2 kommer neste uke :D

Men HALO 4 SER helt utrolig ut, fikk litt hakeslipp når jeg begynte å spille det. Men jeg må si det begynner å ligne mer og mer på Call Of Halo, ihvertfall i multiplayeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk HALO 4 på lørdag men har vært opptatt med AC3. Assassin's creed er min faboritt spillserie, etterfulgt av HALO. Runnet storyen på AC3 i går og begynte med HALO. Men merker at jeg lider litt av FPS trøtthet så klarer ikke å bli for gira. Rimelig feil tidspunkt å få det på med tanke på at Black Ops 2 kommer neste uke :D

Men HALO 4 SER helt utrolig ut, fikk litt hakeslipp når jeg begynte å spille det. Men jeg må si det begynner å ligne mer og mer på Call Of Halo, ihvertfall i multiplayeren.

Er AC3 verdt det? Har aldri spilt noen av AC-spillene, og tenkte å plukke opp AC3. PS3 eller PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...