Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Han burde slått skjermen, som skikkelige folk.

Sikkert billigere også.

Muligens, men skjermen liker man jo. Hva med å slå ned i en pute? Ingen knusing,av hverken kropp eller gjenstand!

Gikk bra egentlig, blødde litt:p Var egentlig mest sjokkert fordi jeg hadde knust glasset:p

Uff, ikke gjør sånn igjen. Pass på at ingenting har satt seg fast eller noe! Å blø er bra, da renses det i hvert fall... Får jeg lov til å kalle deg en dust? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun ødelagt noe av raseri en gang. Da dro jeg ut tastaturet og pælmet det i belegningssteinen to etasjer under før jeg gikk ned og knakk det i to. Gressklipperen fant taster et par ganger jeg klippet plenen etterpå.

Xboxene har det gått veldig fint med, jeg sparer bare på raseriet til en dag jeg trenger det. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens, men skjermen liker man jo. Hva med å slå ned i en pute? Ingen knusing,av hverken kropp eller gjenstand!

Uff, ikke gjør sånn igjen. Pass på at ingenting har satt seg fast eller noe! Å blø er bra, da renses det i hvert fall... Får jeg lov til å kalle deg en dust? :p

Ja, kall i vei:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...