Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare dele min cardio-trening på sene kvelder.. fikk til 18-årsdagen min i sommer akkurat det jeg ønsket meg, nemlig en spinningsykkel. Og den er nå vel plassert i stua og blir brukt jevnlig. Hvis jeg ikke sykler tunge intervaller eller andre utholdenhetsprogram, så sitter jeg som regel på sykkelen MENS jeg spiller Xbox. Aller helst CoD eller Halo eller annet online-spill.

Spinner jeg for harde livet mens jeg er helt konsentrert i å vinne. Puster og peser, og ler hånlig for meg selv når jeg vinner og får bekreftet at jeg er den ultimate multitaskeren :p

Enda hvor mye det frister å brife litt med dette, så har jeg valgt å avstå fra å bruke mic, hah - da jeg nok ville fått noen kommentarer på denne intense pesinga under spillinga.. "Hva i allverden for en nerd blir anpusten av å spille fps!?".. hjelper nok ikke at det hadde vært kvinnelig pesing heller.. flir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har aldri egentlig vært noe spesielt til gamer.. Eneste spillet jeg spilte i mange år var The Sims, spiller fortsatt en gang i blant, eneste PC-spillet..

På Xbox spiller jeg mest kjørespill, men nå nylig (inovember i fjor faktisk) prøvde jeg Battlefield for første gang :D Dritkult så nå har jeg mitt eget og har kommet heelt opp til ranking 8! (I går faktisk :rofl:) Og jeg suger, virkelig forferdelig, men utrolig artig da :D Har fortsatt litt problemer med grunnleggende ting som styring og sikting osv :huh:

Også Assassins Creed, jeg klarte første oppdraget etter myyye prøving.. Menne nå kommer de og tar meg hele tiden så får jo ikke gjort noe annet enn å stikke av jeg :confused: Finner bærmeste hest og løper gjerne til neste by med engang jeg føler meg forfulgt :rofl:

Så flink, nei.. Gøy? JAA :D

Favoritt er Battlefield :wub:Jeg bare må bli litt flinkere i å kille folk uten og dævve sjæl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spilt en god del.. WoW, Diablo, WarCraft, StarCraft, League of Legends, Half life, Portal, Natural Selection, Quake.. for å nevne noen :p Nå skal pc'en oppgraderes til Diablo 3 og The Secret World, i mellomtiden prøver jeg å være flink skolepike, sånn at det er mulig å bli gæ'ærn når de nye spillene kommer :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som spiller minecraft og kan forklare hva meninga med spillet er? Kjøpte det i dag, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre :/

Du skal bygge ting. Enten i creative hvor du kan spawne alle byggematerialer osv eller du spiller sånn at du må grave/hakke frem materialer som du skal bruke til å bygge. Drepe monstre, levle opp og enchanter våpen og armor er også en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Age of Conan fremdeles? Jeg spillte det den første måneden men ble ikke imponert. Men skjønner at det er helt anderledes nå.

Sist jeg så Age of Conan lå det i tilbudskurven på Elkjøp, 49 kr for mmo-rpg, må være ny rekord :p Men får håpe Funcom får suksess med deres nye mmo The Secret World, virker som et svært bra konsept. Siterer skaperen.. "Vi har lært av AoC, det er mindre pupper i dette spillet"... :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Age of Conan fremdeles? Jeg spillte det den første måneden men ble ikke imponert. Men skjønner at det er helt anderledes nå.

Samme som meg, altså. Ble virkelig ikke imponert av det. Testa det ut igjen for 6ish måneder siden og ble ikke imponert da heller. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...