Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...

Noen her med peiling på pc? Får kjøpt dette fra en fyr for 6900, høres det okei ut?

Intel i5 prosessor

3 terabyte lagringsplass

12 gb ram

XFX Radeon HD 6870

og Powercolor Radeon HD 5850 (altså to skjermkort)

Tilbehør:

24 Benq G2420 HD skjerm

21 ACER skjerm

Microsoft Sidewinder X8(mus) og X6(tastatur)

Razer Starcraft themed mus og tastatur

Steelseries Siberia V1 eller V2(selger bare ett)

Steelseries World Of Warcraft themed musmatte

Logitec HD p720 Webkamera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her med peiling på pc? Får kjøpt dette fra en fyr for 6900, høres det okei ut?

Intel i5 prosessor

3 terabyte lagringsplass

12 gb ram

XFX Radeon HD 6870

og Powercolor Radeon HD 5850 (altså to skjermkort)

Tilbehør:

24 Benq G2420 HD skjerm

21 ACER skjerm

Microsoft Sidewinder X8(mus) og X6(tastatur)

Razer Starcraft themed mus og tastatur

Steelseries Siberia V1 eller V2(selger bare ett)

Steelseries World Of Warcraft themed musmatte

Logitec HD p720 Webkamera

Høres ut som et ålreit kjøp det ja.

Har du noe specs på hva slags i5 det er?

Jeg vet ikke om man kan kjøre to ulike 3Dkort i SLI /Crossfire sammen, men sikkert slik det er ment ihvertfall.

Men godt med plass,mye ram, masse skjermplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et ålreit kjøp det ja.

Har du noe specs på hva slags i5 det er?

Jeg vet ikke om man kan kjøre to ulike 3Dkort i SLI /Crossfire sammen, men sikkert slik det er ment ihvertfall.

Men godt med plass,mye ram, masse skjermplass.

Hørte med min onkel som er dataekspert, og han sa at skjermkortene vil yte mye dårligere mtp at de er forskjellige. Jeg sparer heller noen tusen til og kjøper meg en til 10k som er helt ny. Får mer ut av det i lengden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte med min onkel som er dataekspert, og han sa at skjermkortene vil yte mye dårligere mtp at de er forskjellige. Jeg sparer heller noen tusen til og kjøper meg en til 10k som er helt ny. Får mer ut av det i lengden. :)

Mjo, det er forsåvidt sant:) men det er fremdeles mye pc for pengene, og et nytt 3Dkort er ikke voldsomt dyrt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...

Eksamenstid, og eg finn ut at det er det perfekte tidspunktet for å starte med nye spel. Kjørt gjennom Uncharted 3 og akkurat starta på Demon's Souls. Aldri vore noko fan av RPGs, men etter å ha sett ein del av Dark Souls 2 på Twitch, så måtte eg prøve meg. Mykje moro så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamenstid, og eg finn ut at det er det perfekte tidspunktet for å starte med nye spel. Kjørt gjennom Uncharted 3 og akkurat starta på Demon's Souls. Aldri vore noko fan av RPGs, men etter å ha sett ein del av Dark Souls 2 på Twitch, så måtte eg prøve meg. Mykje moro så langt.

Kjøpte meg en Ps3 for noen måneder siden bare for å spille Demon Soul og The Last of Us. Totally worth it:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte PS3 i fjor for å spele eksklusive spel til konsollen. Føretrekk X360-kontrolleren, så dei fleste multikonsollspela blir kjøpt til den. Har kun hatt X360 i den generasjonen, så eg har ein del PS3-spel igjen å prøve. The Last of Us står på lista som skal spelast. Konsollen kosta 1000 og spela ligg på 100-150 kroner. Om eg spelar dei i dag eller for 8 år sidan betyr ikkje stort. Spela er dei same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...