Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Banan Arne

Hittil i år har det faktisk ikke vært så sykt mye kult.

Skyrim - var ganske gøy de første 3 dagene hvor jeg spilte det i strekk.. :p

MW3 - var mer eller mindre det samme som MW2, ble fort lei.

Egentlig så har det mest vært Heroes of Newerth og trening i år.

Begynner å innse at spiling aldri vil bli som det var som ung.

Alle de tusner av timer jeg har brukt på Final Fantasy serien som barn... Those were the days. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne
Nintendo 3DS og Super Mario 3D-land! Fin blanding mellom Mario fra nintendo 64 og super nintendo :D

Det ser gøy ut, skal se om jeg kan få skaffet en 3DS til sommern, så kan man spille på flyet til malta :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser gøy ut, skal se om jeg kan få skaffet en 3DS til sommern, så kan man spille på flyet til malta :cool:

Var kjempeartig! 3D-funksjonen, der i mot, var helt latterlig ekkel. Slo den fint av, ja :p

----

Fikk også Sonic generations til PS3 i julegave, om noen husker Sonic fra Sega (det blå pinnsvinet)? Det var alldeles ikke så artig jeg som jeg kunne huske det. Haha. Det tok jo helt av - det jo så FORT! På sånn 3 sek var banen over og man hadde ikke fått meg seg hvordan banen så ut engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halo-spillene her også. Stort sett det eneste jeg spiller. Venter utålmodig på jubileumsutgaven av Halo: Combat Evolved som kommer i midten av November, og selvfølgelig den nye Halo-trologien. Guttungen og jeg har Halo-kvelder sammen og han eier meg

Haha, sønnen min spiller også Halo, og ga opp å ha meg med. Det ble altfor enkelt for ham. :p

For øvrig foretrekker jeg Assassin's Creed o.l. Spiller på Xbox. Tidligere (da jeg var ung!) spilte jeg mye Quake og Warcraft (ikke World of) på pc, og Heroes of Might and Magic på PS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gamertråd på fitnessblogg - me like!

Startet vel med Sims 2 og Singstar på ps2 for min del, klassiske jentespillene..

Deretter var jeg syk i 2 års periode og sengeliggende med kronisk utmattelsessyndrom, og endte opp med å leve og ånde i WoW-verden(så en dokumentar av hvilke avhengighet spillet ga, så da ble jeg frista til å prøve:p).. Men det forholdet tok slutt så snart jeg ble frisk og kom tilbake til gamle vaner.

Så er det vel 4 år siden jeg spilte Call of Duty 4 med et par kamerat. Jeg var talentløs, og kameratene kunne ikke slutte å mobbe over hvor dårlig jeg var.. og med et stort konkurranseinstinkt(for å si det mildt..) anskaffet jeg min egen Xbox 360, CoD og spilte jevnlig i et par måneder til jeg vant over dem alle :D

Nå er det jeg som er sjef og dominerer, og ja - størstekjærligheten ligger nok til fps, selv om en god melankolsk hack-and-slash og kreative rpg-spill også fanger interessen :)

Dermed - CoD, Dark Souls og Skyrim er det som får gjennomgå nå for tiden.

Også fått far i huset til å spille CoD.. nå spiller han mer enn meg. Forestill deg noe mer komisk enn en pappa i underbuksa som ligger i bru i naborommet og banner og roper når du prøver å sove rundt midnatt, flirer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Gaming tråd her ja! Jeg som trodde jeg skulle starte et "Nytt liv":p

men men! Det hele startet vel med Red Alert på pc! Sammen med Tarzan! HAHA! og så kom PS1! med spyro!

Deretter har det ballet på seg med diverse skytespill/fm og fotballspill! Og etterhvert begynte kompiser med WoW! Og der var jeg bitt av basillen! Har vært av og på gamer stort sett hele livet, men det begynner å bli kjedelig nå! Så blir bare et par turen innom: FM12/bfbc2/wow av og til! Vurdert BF3, men pcen strekker ikke til! huff! Like greit!

Treningen får gå foran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller for tiden COD MW3 nå, men har vært FM-fan i alle år. Samme med FIFA, kjøpt hvert FIFA fra den dag jeg fikk PS2. Er vel i 3.div eller 2.div på online-sesongene, spilt over 250 kamper bare der.

Battlefield 3 har jeg også, men etter å ha spilt COD synes jeg det er for stor bane på BF. Men jeg trenger vel å spille BF mer, må lære meg det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...