Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

WOW!! :p Men har ikke spilletid for tia, går ofte i perioder.. men har spilt av og på i 5-6 år.. får alltid høre at jeg er nerd for det :huh:

Noen som spiller på Earthen ring eller Outland? xP

Er vel det spillet som har fått mest omtale i media/filmer/serier, slik at folk assosierer det med "spillnerder" :p Men WoW er gøy, så jeg kan gjerne være nerd^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Syntes selv historien (altfor selvhøytidelig til å være så kleint), karakterene (totalt uinteressante og kjedelige) og kjøretøyene (kjipe og elendige sammenligna med f.eks Just Cause 2) i Far Cry 3 mildt sagt var helt ræva.

Hvordan spillet samtidig la opp til rovjakt av utrydningstrua og svært sjeldne dyr, for å kunne lage noe så idiotisk som en større lommebok til å romme mer valuta var til de grader retardert.

Har vel også sjeldent vært en mer antiklimatisk 'boss fight' enn den quick time eventen som FC3 endte opp med.

Ja, det så bra ut. Ja, flamme-fysikken var imponerende. Men øyene ga meg heller aldri noe særlig trang til å utforske i samme grad som andre liknende spill; det var jo egentlig ikke noe spennende å finne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt Dead Space 3 de siste uken og liker det veldig godt. Nå elsket jeg de to tidligere spillene så jeg er nok kanskje en lett kunde. Er en del som er misfornøyd, men jeg har alltid foretrukket tredjepersons spill foran FPS.

Noen andre her som har forhåndsbestilt crysis 3? :)

Har ikke forhåndsbestilt, egentlig litt lei FPS nå om dagen. Men så en quick look på giantbomb.com og ble litt gira igjen. Likte Crysis 2 ganske bra så maybe.

Alien colonial marines

Kort sagt en stor skam. 600 for det burde vært ulovlig. IKKE kjøp hvis du kommer over det.

Haha ja fy søren det spillet så ikke bra ut. Veldig synd da premisset er veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Kanskje jeg kan spørre om dette her... er God of War: Ascension virkelig den "skuffelsen" i forhold til de tidligere spillene som spillanmelderne skal ha det til? Jeg har ikke tilgang på PS3 for tiden, men synes GoW-spillene er så drøyt bra at jeg vurderer å gå til anskaffelse av en så jeg kan spille treern og Ascension.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan spørre om dette her... er God of War: Ascension virkelig den "skuffelsen" i forhold til de tidligere spillene som spillanmelderne skal ha det til? Jeg har ikke tilgang på PS3 for tiden, men synes GoW-spillene er så drøyt bra at jeg vurderer å gå til anskaffelse av en så jeg kan spille treern og Ascension.

God of war er uten tvil noe av det kuleste jeg har spilt oppigjennom åra, sammen med uncharted-spillene og jak and daxter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...