Gå til innhold

TaDenRIng

Medlemmer
  • Innholdsteller

    164
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TaDenRIng

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

1 032 profilvisninger
  1. crabs in a bucket. gjør det som gjør deg lykkelig. hva er galt med å være litt egoistisk? du lever livet for deg selv og ikke for andre mennesker.
  2. legg ved et bilde av kropp. Blir litt meningsløst å gi råd når man ikke vet utgangspunktet. Mulig du ikke har et helt objektivt syn på egen kropp (gjelder for de fleste), og da kan jo gode råd bli helt feil.
  3. tja, muligens litt pirk, men tenker at du ikke skal så langt ned med hofta. Om startposisjonen blir litt høyere, så blir ryggen også mer nøytral da den virker litt for hyperextended noen ganger. Nøytral nakke er riktignok hovedmomentet her som nevnt lengre opp.
  4. støtter trådstarter. bare å legge ut bilder. for science and other stuff.
  5. nei, jeg ville bare få frem at jeg er blant de 10% som har synlig six-pack når jeg sitter på samme måte som i det bildet TS postet. liten relevans til tråden ellers
  6. Godt å være utenfor de 90% jacked af.
  7. Så lenge du er over 18 år bestemmer helt over deg selv, og gjør du det du selv vil. Det er ditt liv som du lever på den måten som gjør deg glad og gir deg mening. Det at enkelte familiemedlemmer og andre i din omgangskrets ikke liker at du endrer deg får være deres problem og ikke ditt. Livet er for kort til at man skal føye seg etter andre sine meninger og forventinger til deg som person. Riktignok, så er bekymringene sikkert vel ment og det at han har vært rus-avhengig tidligere gjør nok at varsellampene blinker. Det ville de nok gjort for de fleste. Det er ikke et miljø man vanligvis fo
  8. Om det dukker opp tanker om at du spiser usunt fordi du spiser kesam, så burde varsellampene begynne å blinke. Du virker meget bevisst på hva du putter i deg på daglig basis, og det er bra! Bare ikke la det gå til hodet på deg. Fortsett å spis sunt og "rent" men vær bevisst på tvangstankene som ligger i bakhånd Siden du skriver loggbok, så har du jo god kontroll på treningen din fra mnd til mnd. Jeg kan jo anbefale deg å skrive ned dags-formen på trening og maten du spiser. følte du at du hadde mye energi? kjente du deg sliten før du startet? osv. Over tid kan dette være gull verdt
  9. Det er relevant å vite hvilken idrett du trener for å komme med råd om du opp eller nedgang i vekt, eller om det så relevant overhodet? Likevel, så vil jeg tro at i de fleste tilfeller så er ikke vekten hovedproblemet. Det er ofte mye å hente på å faktisk legge på seg muskler og å trene på riktig måte. Om kostholdet ditt er bra og regulert, så vil også fett-prosenten gå ned. Dette er det optimale for nesten enhver idrettsutøver.
  10. TaDenRIng

    Dagens Glade

    oppe i 8 stk. nå. #progresjon
  11. er vel heller meget få som kan kose seg med en boks tunfisk. Det handler mer om prioriteringer rundt det å bevisst velge sunne matvarer. Gjengangere for min del er tunfisk, kikerter, og bønner som det aller billigste. etter det kommer svinekjøtt, kylling og noen varianter fisk.
  12. Om målet ditt er å bli en bedre løper og få en lettere kropp er det bare en ting som gjelder: "Få kontroll på maten du spiser!" Du vil automatisk gå ned i vekt om du ligger i kcal underskudd. I teorien er det enkelt, men i praksis er det vanskeligere. Jeg vil anbefale deg å spise så rent som mulig = ikke noe ferdigmat. Frukt, grønnsaker, ris og en eller annen form for protein holder lenge. Da kan du spise en stor mengde mat, og du vil fortsatt kunne ligge i underskudd. Viktig å gjøre litt egen research, men gir dette gir deg en dytt i riktig retning. Husk at dette må ligge i grunnen om du v
  13. tja, at man "ikke nødvendigvis er usunn fordi en er feit" er jo et intetsigende utsagn.
  14. er student selv, og er godt kjent med å sitte stille store deler av dagen. likevel, så er nok dagsformen min bedre enn de fleste andre i dette landet. Selv trener jeg rundt 1-2 timer styrke hver dag og rundt 3 timer kondisjon i uka. that's it. Det er ikke mye mtp. alle timene man har tilgjengelig i døgnet. Jeg vil anbefale deg å ligge på et lite kcal overskudd slik at det blir lettere å gjennomføre trening og slik at musklene dine får lov til å gro. Det å tro at underskudd og trening er veien å gå for fast kropp er ofte noe man gjør når man er ny innen styrketrening. Det er nok endel h
  15. Vil også supplere med at tung styrketrening er veien til faste lår. 5x5 er perfekt for dette. ja, ting tar tid, men resultatene du får etter lengre tid med trening er definitvt verdt det!
×
×
  • Opprett ny...