Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Hjemme fra en fantastisk tur til Japan! Heldigvis klarte jeg å holde meg våken på flyturen, så når jeg endelig kom hjem på kvelden i går kunne jeg gå kjapt til sengs og sove godt. Sett helt fantastisk mange rare ting, satt mange timer på tog, blitt kjent med masse fantastiske mennesker, blitt tilbudt kontakter med rekrutterere i både USA og England, smuglet øl inn i onsen, importert litt japansk whiskey, spist masse god og en del mindre god mat og masse mer!

[ATTACH]161024[/ATTACH]

Blir sikkert litt bildespam i loggen etter trening i dag tipper jeg :rolleyes:

+ jeg vurderer å ikke barbere meg

post-31759-14441000615207_thumb.png

Fikk mensen. Det er egentlig aldri positivt, men denne gangen er det det fordi:

-Jeg var egentlig litt redd for å være gravid ettersom jeg var en uke sen...

-Det betyr at mye av de 2,4kg'ene jeg var redd jeg hadde lagt på meg er mensen-bloat :D

-Det betyr at jeg ikke kommer til å ha den neste uke når jeg skal reise bort!

Så her er det happy-dance for alle penga i dag :lol:

OG(!!!) det er pay-day, så jeg skal bestille meg quest chips, questbars og proteinpulver!

Annonse

Treningsleir på Mallorca! 7 dager inn i ferien kan det meldes om 5 dager på sykkelen, totalt 16,5 time, 10400 kcal (rundt regnet), 6 øl etter tur og 42 mil :) Fridag idag og bytur til Palma

The real funny part is at buksa utvides i midjen og strammes til over ræv og lår :D

Kroppen er god og støl etter de to første styrkeøktene etter en ukes fri! Inne på dag to med å følge kostplana, går knall, ser en haug muligheter i matveien. Og jeg er veldig spent på om noe har endret seg fysisk innen fredag :D Og jeg ble bedt med på kino i morgen <3

Annonse

Blitt venner igjen med familien (som jeg har vært skikkelig uvenner med i noen dager nå), ny kjempekul treningstights fra Nike i posten som jeg kjøpte på salg i påsken, stor pakke fra x-life kommer i morgen i følge sporingen, det er strålende sol ute, og jeg har sansynligvis fått lån! :D