Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Påskeferie!!!!!

Hadde en en herlig tirsdag med lat morgen med mannen, god joggetur, cafetur i sola, kino med alt for mye snop og popcorn som ga meg et sukkerrush uten like så jeg fikk energi til joggetur nr 2 så det totalt ble 16 KM og er nå over 23 uker som betyr at om bare noen uker så må jeg søke om mammaperm(!!!) Tiden flyr, men er lykkelig og Småen sparker hardere og hardere for hver uke :)

post-28946-1444100036698_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Da jeg kom til Ringnes Park i dag hadde noen festet denne lappen på meg, uten at jeg la merke til det.

[ATTACH]160805[/ATTACH]

+ at nils kom bort og bare "nå får du til riktig insertion i snatch også!!"

post-26763-14441000376597_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Endelig noen dager ferie. Selv om det var opp rundt halv 8 (guttungen syntes det var på tide å begynne å leke), så er det deilig å tenke på at jeg ikke trenger å stresse avgåde og ikke komme hjem før om en 10 timer. Og får besøk av en kompis som har med guttungen sin, så da er det gutte påske, med masse mat, leking og litt godt øl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...