Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gårsdagen var helt avslappende magisk :D hele dagen var fint vær, tivoli me god kompis, og resten av dagen slappet bare av hos han, føltes ut som det var hyttetur langt vekke fra sivilasjonen, RELAX!! :happy:

fant også ut at jeg slipper å drikke alkohol, er allerede crazy nokk alene :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme fra en fantastisk tur til Japan! Heldigvis klarte jeg å holde meg våken på flyturen, så når jeg endelig kom hjem på kvelden i går kunne jeg gå kjapt til sengs og sove godt. Sett helt fantastisk mange rare ting, satt mange timer på tog, blitt kjent med masse fantastiske mennesker, blitt tilbudt kontakter med rekrutterere i både USA og England, smuglet øl inn i onsen, importert litt japansk whiskey, spist masse god og en del mindre god mat og masse mer!

[ATTACH]161024[/ATTACH]

Blir sikkert litt bildespam i loggen etter trening i dag tipper jeg :rolleyes:

+ jeg vurderer å ikke barbere meg

post-31759-14441000615207_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen. Det er egentlig aldri positivt, men denne gangen er det det fordi:

-Jeg var egentlig litt redd for å være gravid ettersom jeg var en uke sen...

-Det betyr at mye av de 2,4kg'ene jeg var redd jeg hadde lagt på meg er mensen-bloat :D

-Det betyr at jeg ikke kommer til å ha den neste uke når jeg skal reise bort!

Så her er det happy-dance for alle penga i dag :lol:

OG(!!!) det er pay-day, så jeg skal bestille meg quest chips, questbars og proteinpulver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...