Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Ettersom "alle" er så opptatt av ny sesong av GoT (jada, jeg vei, men har ikke fått sett enda), vil jeg fremsnakke en annen serie, som var dagens glade på fredag. Nemling Marvel's Daredevil på Netflix. Fantastisk serie! Og de har virkelig fått frem den mørke følelsen fra Millers versjon av serien. Fantastiske skuespillere. Se den!

"Apparently that hallway scene was done in a continuous shot and not using and cuts or edits"

http://www.youtube.com/watch?v=W7fYIMEQ1Xw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Apparently that hallway scene was done in a continuous shot and not using and cuts or edits"

http://www.youtube.com/watch?v=W7fYIMEQ1Xw

Jepp. Fantastisk sekvens. Og en liten homage til Old Boy ar det også.

Kampscenene er intense, og virker, vel, realitiske på en måte man sjelden ser i slike serier og filmer.

Daredevil er langt råere enn filmene i Marvel-universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Fantastisk sekvens. Og en liten homage til Old Boy ar det også.

Kampscenene er intense, og virker, vel, realitiske på en måte man sjelden ser i slike serier og filmer.

Daredevil er langt råere enn filmene i Marvel-universet.

Daredevil-filmen var jo knapt nok PG13-materiale, snakk om puslefilm:(

Men etter å ha lest her nå, skal klart serien sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Fantastisk sekvens. Og en liten homage til Old Boy ar det også.

Kampscenene er intense, og virker, vel, realitiske på en måte man sjelden ser i slike serier og filmer.

Daredevil er langt råere enn filmene i Marvel-universet.

Håper de bygger ett nytt mørkt Marvel serie-univers, som er uavhengig av Avengers etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de bygger ett nytt mørkt Marvel serie-univers, som er uavhengig av Avengers etc.

Dette er helt klart en del av MCU (det henvises ganske ofte til særlig Avengers-filmen(e), Iron Man og Thor, så det er en del av den samme verdenen. Dog er dette mer gatenivå enn de store filmene.

Sitter og håper på at de gjør en Punisher-serie selvom de har kontrakt på fire andre serier etter Daredevil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg i dag! Gått ned totalt 1,9 kg denne uken :D Regner med at 1,5 kg var bloat etter all påskematen, så har jeg gått ned 0,4 i tillegg til det.

Så er det ukens beste seriedag, så nå skal jeg kose meg med ny episode Game of Thrones, Mad Men og KUWTK.

OG(!!!) jeg skal på harrytur på fredag!!! Så da blir det vin og proteinshopping :roflmao: Noen som har noen gode anbefalinger utenom de innlysende tingene som kylling, bacon, alkoholkvoten osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag! Gått ned totalt 1,9 kg denne uken :D Regner med at 1,5 kg var bloat etter all påskematen, så har jeg gått ned 0,4 i tillegg til det.

Så er det ukens beste seriedag, så nå skal jeg kose meg med ny episode Game of Thrones, Mad Men og KUWTK.

OG(!!!) jeg skal på harrytur på fredag!!! Så da blir det vin og proteinshopping :roflmao: Noen som har noen gode anbefalinger utenom de innlysende tingene som kylling, bacon, alkoholkvoten osv?

Spareribs til 50kr kiloet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Veide meg i dag! Gått ned totalt 1,9 kg denne uken :D Regner med at 1,5 kg var bloat etter all påskematen, så har jeg gått ned 0,4 i tillegg til det.

Så er det ukens beste seriedag, så nå skal jeg kose meg med ny episode Game of Thrones, Mad Men og KUWTK.

OG(!!!) jeg skal på harrytur på fredag!!! Så da blir det vin og proteinshopping :roflmao: Noen som har noen gode anbefalinger utenom de innlysende tingene som kylling, bacon, alkoholkvoten osv?

KVARG. Det er dritdigg.

Pepsi max er også billigere om du drikker det. På nordby fant jeg noe som heter proteintoast, typ grovt brød med høyere proteininnhold, som var veldig godt å riste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Om jeg drikker det?! Jeg lever på det :roflmao: Takk for gode tips!

Ost er dessuten sykt billig - som blåmuggost, brie osv :love:

Da vi var i sverige kostet 4x1.5L 29.90, så du sparer en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg i dag! Gått ned totalt 1,9 kg denne uken :D Regner med at 1,5 kg var bloat etter all påskematen, så har jeg gått ned 0,4 i tillegg til det.

Så er det ukens beste seriedag, så nå skal jeg kose meg med ny episode Game of Thrones, Mad Men og KUWTK.

OG(!!!) jeg skal på harrytur på fredag!!! Så da blir det vin og proteinshopping :roflmao: Noen som har noen gode anbefalinger utenom de innlysende tingene som kylling, bacon, alkoholkvoten osv?

And (andelår og andebryst)

Oster i ulike varianter og mengder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVARG. Det er dritdigg.

Pepsi max er også billigere om du drikker det. På nordby fant jeg noe som heter proteintoast, typ grovt brød med høyere proteininnhold, som var veldig godt å riste. :)

Mannen min regna på det forrige gang vi var der, og da var det dyrere faktisk! ;) Ikke spør meg om mattestykket bak det, er han som er geniet, ikke jeg!

EDIT: Pepsi max altså!

EDIT 2: Det var brett med bokser!

Jesus. Jeg er ikke med i dag ass. sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Mannen min regna på det forrige gang vi var der, og da var det dyrere faktisk! ;) Ikke spør meg om mattestykket bak det, er han som er geniet, ikke jeg!

EDIT: Pepsi max altså!

Pepsi max dyrere? Som sagt, så fikk vi 4x1.5L for 29.90, som er omtrent det samme som 1.5L koster i norget, så det regnestykket får du meg ikke med på.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max dyrere? Som sagt, så fikk vi 4x1.5L for 29.90, som er omtrent det samme som 1.5L koster i norget, så det regnestykket får du meg ikke med på.. :p

Det, on the other hand, er riktig regnestykke, hehe!

Tja, altså, om drivstoff, bompenger etc er tatt med i berengningen så tviler jeg ikke på at regnestykket er riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Tja, altså, om drivstoff, bompenger etc er tatt med i berengningen så tviler jeg ikke på at regnestykket er riktig

Kommer vel litt an på hvor mye man kjøper, hvor nært man bor, hvor mye bensin bilen bruker per mil osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...