Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Hotellfrokost, og at jeg kom hjem kl.1545 i stedet for 1730 som planlagt! Slapp teit venting på en eller annen kaffesjappe, og fikk sove i et behagelig baksete. Ikke store greier egentlig, men så mye win akkurat i dag :smug: Særlig da det kun ble to timer søvn i natt :hungover:

Fortsetter under...

Guest

JEG HAR VUNNET EN KONKURRANSE!!!!!!!!!!!!! HERREGUD JEG ER SÅ SMILENDE NÅ AT JEG HELT GLEMMER Å SPISE OSTEFATET MITT!!!!!!!1

- Vinn påskeegg med innhold til en verdi av 6000 kroner.

- PT-timer

- Aktivitetsbånd

- Aktivitetsnøkkel

- Hodelykt

- Gratis trening

- Påskegodt

- Overraskelser

Annonse

JEG HAR VUNNET EN KONKURRANSE!!!!!!!!!!!!! HERREGUD JEG ER SÅ SMILENDE NÅ AT JEG HELT GLEMMER Å SPISE OSTEFATET MITT!!!!!!!1

- Vinn påskeegg med innhold til en verdi av 6000 kroner.

- PT-timer

- Aktivitetsbånd

- Aktivitetsnøkkel

- Hodelykt

- Gratis trening

- Påskegodt

- Overraskelser

Gratulerer! Med hodelykt har du ingen unnskyldning for ikke å trene om natta lengre. ;)

Guest
Gratulerer! Med hodelykt har du ingen unnskyldning for ikke å trene om natta lengre. ;)

Hvem sier jeg ikke allerede trener om natta (evt når det er mørkt)...? ;)

Det er fredag igjen :D

Og fikk vite at jeg hadde et perfekt svangerskap med en baby som vokser akkurat som han skal på min første Jordmortime :)

Føler meg fremdeles i superform og er allerede 25 uker på vei!

Føler meg som verdens heldigste dame akkurat nå :D

[ATTACH]161217[/ATTACH]

post-28946-14441000818411_thumb.jpg

Sovetablettene jeg bestilte på ebay er sendt, jeg skal kjøpe meg et vaffeljern i dag, og pappa sa at dryppkanne/aeropress "ikke var så veldig dyrt", så kaffe-fremtiden ser lys ut.

Dessuten bruker jeg morgenen min til å titte på porselensservise på internett.

Sovetablettene jeg bestilte på ebay er sendt, jeg skal kjøpe meg et vaffeljern i dag, og pappa sa at dryppkanne/aeropress "ikke var så veldig dyrt", så kaffe-fremtiden ser lys ut.

Dessuten bruker jeg morgenen min til å titte på porselensservise på internett.

Det var det det hette ja, dryppkanne (y) Tusen takk. Googla det og fikk opp Chemex som er da det jeg har ønksa meg uten å vite hva det het.

Ellers hører du ut som en litt eldre dame med både sovetabletter, dryppkanne og porselensservice :p

Annonse

Det var det det hette ja, dryppkanne (y) Tusen takk. Googla det og fikk opp Chemex som er da det jeg har ønksa meg uten å vite hva det het.

Ellers hører du ut som en litt eldre dame med både sovetabletter, dryppkanne og porselensservice :p

har blitt voksen<3 heh

Handlet masse mat :love: Det ble en hel haug cola zero bokser, mørk sjokolade med marsipan (favoritt) som jeg skal kose meg med i helgen, masse bra kjøtt og fisk, peanøttsmør, masse riskaker og MASSE grønnsaker. Gleder meg til mat nå jeg. Middag om 2,5 time!

I tillegg så fant jeg meg noen skikkelig fine truser på salg på H&M som jeg kjøpte, i tillegg til et slags belte å ha mobil + nøkkel i på gymmet eller om jeg jogger, og jeg fikk meg også nye solbriller. Sistenevnte trengte jeg veldig ettersom jeg ikke tør dra med meg Celine-solbrillene mine på tur ut i skogen :roflmao: