Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Sovetablettene jeg bestilte på ebay er sendt, jeg skal kjøpe meg et vaffeljern i dag, og pappa sa at dryppkanne/aeropress "ikke var så veldig dyrt", så kaffe-fremtiden ser lys ut.

Dessuten bruker jeg morgenen min til å titte på porselensservise på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovetablettene jeg bestilte på ebay er sendt, jeg skal kjøpe meg et vaffeljern i dag, og pappa sa at dryppkanne/aeropress "ikke var så veldig dyrt", så kaffe-fremtiden ser lys ut.

Dessuten bruker jeg morgenen min til å titte på porselensservise på internett.

Det var det det hette ja, dryppkanne (y) Tusen takk. Googla det og fikk opp Chemex som er da det jeg har ønksa meg uten å vite hva det het.

Ellers hører du ut som en litt eldre dame med både sovetabletter, dryppkanne og porselensservice :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Det var det det hette ja, dryppkanne (y) Tusen takk. Googla det og fikk opp Chemex som er da det jeg har ønksa meg uten å vite hva det het.

Ellers hører du ut som en litt eldre dame med både sovetabletter, dryppkanne og porselensservice :p

har blitt voksen<3 heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet masse mat :love: Det ble en hel haug cola zero bokser, mørk sjokolade med marsipan (favoritt) som jeg skal kose meg med i helgen, masse bra kjøtt og fisk, peanøttsmør, masse riskaker og MASSE grønnsaker. Gleder meg til mat nå jeg. Middag om 2,5 time!

I tillegg så fant jeg meg noen skikkelig fine truser på salg på H&M som jeg kjøpte, i tillegg til et slags belte å ha mobil + nøkkel i på gymmet eller om jeg jogger, og jeg fikk meg også nye solbriller. Sistenevnte trengte jeg veldig ettersom jeg ikke tør dra med meg Celine-solbrillene mine på tur ut i skogen :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har svetta hele dagen med en kake jeg skulle lage til morfaren min sin 80 årsfeiring i morgen. Fondanten sprakk, så måtte improvisere. Her er kake nr 4:

post-6033-1444100086525_thumb.jpg

Det som er grønt på midten er det fantastiske mattestykket jeg har fått laget :D Hehe. Fyllt med blåbærkrem og vaniljekrem :) Håper den smaker bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svetta hele dagen med en kake jeg skulle lage til morfaren min sin 80 årsfeiring i morgen. Fondanten sprakk, så måtte improvisere. Her er kake nr 4:

[ATTACH=full]161254[/ATTACH]

Det som er grønt på midten er det fantastiske mattestykket jeg har fått laget :D Hehe. Fyllt med blåbærkrem og vaniljekrem :) Håper den smaker bra!

Ser veldig bra ut, imponert over skriveferdighetene dine med glasur, ser bedre ut enn hvordan jeg ville skrevet det for hånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsleir på Mallorca! 7 dager inn i ferien kan det meldes om 5 dager på sykkelen, totalt 16,5 time, 10400 kcal (rundt regnet), 6 øl etter tur og 42 mil :) Fridag idag og bytur til Palma

The real funny part is at buksa utvides i midjen og strammes til over ræv og lår :D

Høres bra ut ! Har du vært på M før ? Hvor har du syklet ?

Jeg drar dit neste lørdag for en ukes sykling og gleder meg stort - har vært der nede noen ganger før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...