Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er på salgsturne for jobben, så i dag har jeg hatt en av de flotteste flyvningene jeg noen gang har vært med på. Brønnøysund til Bodø, med mellomlanding i Sandessjøen.

For en som aldri har vært nord for Trondheim, så må jeg si at dette landet vårt har mye flott natur å by på.

Og i morgen skal jeg videre til Harstad, før jeg avslutter i Tromsø fra Torsdag til Fredag.

At jeg ikke får trent noe særlig denne uken, skal jeg heller overleve ;) Kaller det deload :p

Så nå har jeg bestemt meg for at en tur med Hurtigruten, er noe som skal skje før jeg blir 50 (ennå 17 år på meg ;) )

Og neste uke så er det heile uken i Stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, første gang. Hadde base i Fontanellas ved Palma Aquarium og dro ut derfra på turer rundt om. Fine steder jeg likte var Cala Pi, Sa Calobra (selv om jeg ikke sykla ned så var fjellet spektakulært), Vallermossa, Deia, Soller og Cura høydepunktene. Petra er oppskrytt syns jeg da, men ser jo at det er et samlingspunkt :)

God tur! Er nettopp kommet hjem *lykke på jord er sin egen seng*

Takk -gleder meg masse !

Er jo utrolig mange fine steder å sykle - man kommer jo ofte til steder hvor det er lite turister . Ingenting smaker som en skikkelig baguette med ost, skinke og ikke minst masse olje :-)

Jeg liker Petra veldig godt - alltid masse folk men de er kjappe med servering - og man får oppskjærte appelsiner som smaker snadder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på salgsturne for jobben, så i dag har jeg hatt en av de flotteste flyvningene jeg noen gang har vært med på. Brønnøysund til Bodø, med mellomlanding i Sandessjøen.

For en som aldri har vært nord for Trondheim, så må jeg si at dette landet vårt har mye flott natur å by på.

Og i morgen skal jeg videre til Harstad, før jeg avslutter i Tromsø fra Torsdag til Fredag.

At jeg ikke får trent noe særlig denne uken, skal jeg heller overleve ;) Kaller det deload :p

Så nå har jeg bestemt meg for at en tur med Hurtigruten, er noe som skal skje før jeg blir 50 (ennå 17 år på meg ;) )

Og neste uke så er det heile uken i Stavanger :)

Anbefaler absolutt alle å kjøre Norge på langs også :) Norge har fantastisk mye fint å by på oppi gode nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er nytt program :) Takke være Trulsermeg, så fikk jeg en god start etter ett lenger opphold fra trening. Må sende en liten takk til Broseidon som også kommer med motiverende ord. Dere er to gode karer som kommer med mye gode tips, motivasjon. Man skjønner at dere bryr dere om andre :) så til alle dere som ikke har sjekket ut FullFlex på YouTube, DO IT NOW ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er nytt program :) Takke være Trulsermeg, så fikk jeg en god start etter ett lenger opphold fra trening. Må sende en liten takk til Broseidon som også kommer med motiverende ord. Dere er to gode karer som kommer med mye gode tips, motivasjon. Man skjønner at dere bryr dere om andre :) så til alle dere som ikke har sjekket ut FullFlex på YouTube, DO IT NOW ;)

Dette er min dagens glade!:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glade? negative? usikker, men jeg har definitivt blitt gal

etter å ha shottet tabasco idag (ikke spist/drikket på 1 time) så for å sitte i bare undertøyet i den ene klassetimen og fått undertøyet mitt signert av 5 lærere og den nye inspektøren har jeg i tillegg fått hår som Ariel den lille Havfruen.. :confused:

#NotCrazyJustMe :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glade? negative? usikker, men jeg har definitivt blitt gal

etter å ha shottet tabasco idag (ikke spist/drikket på 1 time) så for å sitte i bare undertøyet i den ene klassetimen og fått undertøyet mitt signert av 5 lærere og den nye inspektøren har jeg i tillegg fått hår som Ariel den lille Havfruen.. :confused:

#NotCrazyJustMe :whistle:

Hvilken studie går du på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glade? negative? usikker, men jeg har definitivt blitt gal

etter å ha shottet tabasco idag (ikke spist/drikket på 1 time) så for å sitte i bare undertøyet i den ene klassetimen og fått undertøyet mitt signert av 5 lærere og den nye inspektøren har jeg i tillegg fått hår som Ariel den lille Havfruen.. :confused:

#NotCrazyJustMe :whistle:

Bare mannlige lærere på skolen din? Inspektøren måtte vel inspisere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare mannlige lærere på skolen din? Inspektøren måtte vel inspisere!

hahaha, neeei, trudde først inspektøren kunne signere, men måtte være 5 lærere

og kvinner har vi også her ;) men de er såå kjedelige

alt det gjorde jeg fordi jeg er russ/iche helt riktige i hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...