Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ligger i Casa Brokkoli og sover ut bakrusen og aner fred og ingen fare; plutselig vekkes jeg av en virkelig effektiv kombinasjon ; pusekattkos og melding fra Norwegian ;Velkommen til vår flyvning om to timer.

Jada, to timer på å pakke skrotet mitt og komme meg til Flesland?

Herre e nullj stræss,ezpz.

Først forsinkes flybussen,så jeg ikke kommer meg til før det er 40 min til flyet går.

40 min på å forsere innsjekk med håndbagasje og sikkerhetskontroll i offseason? No stress, herre e ezpz.

But wait!

Det første jeg ser er at det er kø igjennom hele sikkerhetskontrollen,_ ned rulletrappen_ og laaangt ned i ankomsthallen. Not so ezpz anymore.

Men da viser ene innsjekkingpersonen hos Norwegian nåde, og smyger meg igjennom Fast Access - slusa deres istedenfor. 2t kø unnagjort på 14 sekunder. Aaaw yeah. Nå må jeg bare få sjekket inn,og all is well again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på "date" med han jeg er ulykkelig forelska i om noen dager... :D Veldig glad, men også litt lei meg for at det aldri blir oss to.

Da må du bli flinkere til å pushe! :)

Ingenting skjer av seg selv, og det er ikke sånn at alt kommer til den som venter, alt kommer til den som HENTER! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du bli flinkere til å pushe! :)

Ingenting skjer av seg selv, og det er ikke sånn at alt kommer til den som venter, alt kommer til den som HENTER! :)

Hehe, takk for pep-talken! :D Drar til andre siden av landet for å møte fyren, så jeg "henter" definitivt. Det er bare andre faktorer som spiller inn også - som alder, og at for han er det casual sex mens jeg er tullingen som fikk følelser :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut ! Har du vært på M før ? Hvor har du syklet ?

Jeg drar dit neste lørdag for en ukes sykling og gleder meg stort - har vært der nede noen ganger før også.

Nei, første gang. Hadde base i Fontanellas ved Palma Aquarium og dro ut derfra på turer rundt om. Fine steder jeg likte var Cala Pi, Sa Calobra (selv om jeg ikke sykla ned så var fjellet spektakulært), Vallermossa, Deia, Soller og Cura høydepunktene. Petra er oppskrytt syns jeg da, men ser jo at det er et samlingspunkt :)

God tur! Er nettopp kommet hjem *lykke på jord er sin egen seng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er riktignok lørdagens glade, og den er kanskje ikke så glad sånn egentlig men jeg syntes det var hysterisk morsomt. Noe jeg mislyktes stort i skjule, dessverre.

Jeg kjørte tunge cleans - og da har jeg en god del pause mellom løftene. Står liksom bare der på plattformen og glor. På siden av meg kjører en fyr (som virker veldig ny - både mtp merkelig teknikk, og at jeg ikke har sett ham der før) på med knebøy. Mitt en rep fiser han, veldig høylytt. I noen sekunder klarer jeg å holde maska, men så ... så bryter jeg ut i latterbrøl, klarer virkelig ikke å la være. Han setter fra seg stanga, og drar... !:bored:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom "alle" er så opptatt av ny sesong av GoT (jada, jeg vei, men har ikke fått sett enda), vil jeg fremsnakke en annen serie, som var dagens glade på fredag. Nemling Marvel's Daredevil på Netflix. Fantastisk serie! Og de har virkelig fått frem den mørke følelsen fra Millers versjon av serien. Fantastiske skuespillere. Se den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom "alle" er så opptatt av ny sesong av GoT (jada, jeg vei, men har ikke fått sett enda), vil jeg fremsnakke en annen serie, som var dagens glade på fredag. Nemling Marvel's Daredevil på Netflix. Fantastisk serie! Og de har virkelig fått frem den mørke følelsen fra Millers versjon av serien. Fantastiske skuespillere. Se den!

DEN skal jeg hvertfall se, hørte bra anmeldelser så det blir moro å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...