Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Superflott dag med Exposure Ina Winther Kristin Charm Dovendyret FitFish :D

Spamma Instagram gjorde jeg og.

+50 street cred til Exposure for å ha kjørt meg hjem når jeg egentlig hadde tenkt til å hoppe av på Holmlia. Skjønte ingenting før jeg plutselig bare "Oi, det er jo her jeg bor.......vent litt, what?". Supersnilt! <3

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd med forrige ukes innsats:

Ukeplanen såg slik ut:

Mandag - Eksamensforberedelse med oppmøte på skolen

Tirsdag - Eksamen - 5 på Historie eksamen og 1 karakter opp i fra standpunkt

Onsdag - 6.5 timer på jobb og tannlege besøk

Torsdag - 7timer på jobb -> Avslutningsfest -> Fylla med klassen

Fredag - Fyllesyk, klipte plen og vaska hus før jeg dro på jobb i 8,5 timer

Lørdag: 13 timer på jobb

Søndag: 13 timer på jobb

Fortsetter denne uken med 9,5 time på jobb i morgen og bruker pausen på å trekke visdomstenner og bore et hull hos tannlegen. 6 timer på tirsdag og onsdag er det endelig en uke ferie. Resultatet i Juni er dermed : 130 timer på jobb, fullført 2 eksamener, levert inn bøker, møtt opp 10 dager på skolen og godt resultat på skolen. Mektig imponert av meg selv - om jeg må si det selv :) #superman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dagen i jobb, og jeg skjønner at det er et herlig arbeidsmiljø jeg er i allerede. Bare hyggelige kollegaer og forståelsesfulle sjefer, mye humor på kontoret. Må bare presse inn en treningsrutine og venne meg til å stå opp tidlig og trene før jobb, så er det greit å jobbe i ferien likevel :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
To supertykke og gode proteinpannekaker med en hel bøtte Dream yoghurtis med brownies og karamell til kvelds. Do I need to say more? :love:

Tror jeg er i ferd med å bli et sånt #fitnessmatvrak, neida, joda, neida

[ATTACH]145424[/ATTACH]

Nope, ord er helt unødvendig og totalt overfladisk i denne sammenhengen gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...