Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

for en underholdende dag:happy:

var på visning igår.

kicka off med bydrunde idag, det skal sies, man er langt roligere når man skal kjøpe en sekundæerbolig- aka investeringsobjekt, enn når man skal kjøpe bolig for seg selv.

takst på 2 300 0000kr... vi var flere som dansa frem til 2500 000kr.

da var det eg og en til.... jævelen nekta å gi seg! :p så fram og til bake...eg ga 2750 000kr....han ga 2800 000... det er greit nok, han fikk boligen. men føltes ut som eg trollet han.... tross alt han måtte ut med 300 000 kr mer pga meg, men sånn er det...ruin mah dayem plans son, now pay the price

post-6495-14440983314692_thumb.jpg

Guest =xXx=
AAAW SHIT!

NÅ smeller det imorgen!

Funnet en tomanssbolig 2 leiligheter på 95 kvadrat kvar + kjeller + garasje og carpot, eiet tomt.

skal på visning!

AAW SHIT! i suddenly have an need to buy a DAYEM HOUSE:eek:

Bare pass på så ikke vinnerinstinktet overprøver fornuften dersom det blir budrunde;)

Guest =xXx=
for en underholdende dag:happy:

var på visning igår.

kicka off med bydrunde idag, det skal sies, man er langt roligere når man skal kjøpe en sekundæerbolig- aka investeringsobjekt, enn når man skal kjøpe bolig for seg selv.

takst på 2 300 0000kr... vi var flere som dansa frem til 2500 000kr.

da var det eg og en til.... jævelen nekta å gi seg! :p så fram og til bake...eg ga 2750 000kr....han ga 2800 000... det er greit nok, han fikk boligen. men føltes ut som eg trollet han.... tross alt han måtte ut med 300 000 kr mer pga meg, men sånn er det...ruin mah dayem plans son, now pay the price

[ATTACH=full]145800[/ATTACH]

Fornuften stoppet deg.

Fornuften stoppet deg.

ja til syvende og sist er det fornuften, selv om det er to leiligheterpå 95 kvadrat + råloft + kjeller med lav takhøyde+ eiet tomt + garasje og carport. det må total renovering til. det er alltids en grense på hva som er fornuftig å gi. mer en 2800 000kr var ikke vits, i og med at planen var å leie ut nå og ta oppusinnga over noen år. viktig å ikke "klikke vinkel" og druse på med mer penger enn det man kan forsvare :)

Annonse

Guest =xXx=
ja til syvende og sist er det fornuften, selv om det er to leiligheterpå 95 kvadrat + råloft + kjeller med lav takhøyde+ eiet tomt + garasje og carport. det må total renovering til. det er alltids en grense på hva som er fornuftig å gi. mer en 2800 000kr var ikke vits, i og med at planen var å leie ut nå og ta oppusinnga over noen år. viktig å ikke "klikke vinkel" og druse på med mer penger enn det man kan forsvare :)

Hør, hør!

Fantastisk dag, fantastisk tid. Mye som skjer rundt meg for tiden, og mye i siktet. Alt går på skinner, første gang på altfor lenge, og det føles så ubeskrivelig digg. Jeg er sliten i smilemuskler fordi jeg tilbrakte så å si hele dagen med en fet smil om munnen. Så sikkert halvretard ut, men #verdtdet.

Full-retard-høy på livet hele dagen.

costhatshowIroll.jpg

Dagens glade var den tre og en halv timer lange "powernapen" jeg tok hjemme hos mamma og pappa etter en natt på gulvet på Gardermoen. Pluss at jeg er blitt brun & nydelig etter elleve dager i Portugal (Lisboa + Algarvekysten). PLUSS at jeg har et helt hus for meg selv siden foreldre er i Syden. :woot:

Dagens glade var den tre og en halv lange "powernapen" jeg tok hjemme hos mamma og pappa etter en natt på gulvet på Gardermoen. Pluss at jeg er blitt brun & nydelig etter elleve dager i Portugal (Lisboa + Algarvekysten). PLUSS at jeg har et helt hus for meg selv siden foreldre er i Syden. :woot:

Fest hos deg. Jeg har kjøpt flybilletter og har flaske Baccardi. LETS GO.

Annonse

Gikk faktisk ut og jogget idag. Jeg av alle personer, like wot m8.

u feckin wot? r u 'avin' a fawkin' giggle thar,m8?

Grattis! :D Jeg løp første gang på altfor lenge for noen dager siden selv. Dat dere back problems.

Har vært hos frisøren i dag, sambo betalte<3 så nå er håret mitt kortere, tynnere og uten krøller (helt til det blir fuktig igjen) woop:D Og når jeg likevel var på senteret så kjøpte jeg meg nye joggesko som er awesome:D also...det er fint vær i dag :D