Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

"Ina? Ikke glem at vi må kjøpe questbarer til deg før italia, som du kan ha i bilen!!"

Mamma har peiling, synes jeg.

+ at kettlebellnorway la ut bilde av meg på instagram (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte inn en klage til Freia på en Twistpose jeg kjøpte for uker siden, mest for morro skyld. Var bare nyskjerrig på hva de svarte. Det var bare ett par biter som var feilprodusert, altså ikke akkurat alvorlig greier. Fikk pakke i posten i dag, med ett godt plaster på såret :-)[ATTACH]145768[/ATTACH]

post-16116-14440983285083_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for en underholdende dag:happy:

var på visning igår.

kicka off med bydrunde idag, det skal sies, man er langt roligere når man skal kjøpe en sekundæerbolig- aka investeringsobjekt, enn når man skal kjøpe bolig for seg selv.

takst på 2 300 0000kr... vi var flere som dansa frem til 2500 000kr.

da var det eg og en til.... jævelen nekta å gi seg! :p så fram og til bake...eg ga 2750 000kr....han ga 2800 000... det er greit nok, han fikk boligen. men føltes ut som eg trollet han.... tross alt han måtte ut med 300 000 kr mer pga meg, men sånn er det...ruin mah dayem plans son, now pay the price

post-6495-14440983314692_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
AAAW SHIT!

NÅ smeller det imorgen!

Funnet en tomanssbolig 2 leiligheter på 95 kvadrat kvar + kjeller + garasje og carpot, eiet tomt.

skal på visning!

AAW SHIT! i suddenly have an need to buy a DAYEM HOUSE:eek:

Bare pass på så ikke vinnerinstinktet overprøver fornuften dersom det blir budrunde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
for en underholdende dag:happy:

var på visning igår.

kicka off med bydrunde idag, det skal sies, man er langt roligere når man skal kjøpe en sekundæerbolig- aka investeringsobjekt, enn når man skal kjøpe bolig for seg selv.

takst på 2 300 0000kr... vi var flere som dansa frem til 2500 000kr.

da var det eg og en til.... jævelen nekta å gi seg! :p så fram og til bake...eg ga 2750 000kr....han ga 2800 000... det er greit nok, han fikk boligen. men føltes ut som eg trollet han.... tross alt han måtte ut med 300 000 kr mer pga meg, men sånn er det...ruin mah dayem plans son, now pay the price

[ATTACH=full]145800[/ATTACH]

Fornuften stoppet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuften stoppet deg.

ja til syvende og sist er det fornuften, selv om det er to leiligheterpå 95 kvadrat + råloft + kjeller med lav takhøyde+ eiet tomt + garasje og carport. det må total renovering til. det er alltids en grense på hva som er fornuftig å gi. mer en 2800 000kr var ikke vits, i og med at planen var å leie ut nå og ta oppusinnga over noen år. viktig å ikke "klikke vinkel" og druse på med mer penger enn det man kan forsvare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...