Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
Step 1: Sjokomelk og peanøtter

Step 2: Knebøy

Step 3: ??

Step 4: "Stilken has changed name to BEAST"

Kjører nøtter, carbs og fett så det tyter ut av øra, beinprogram x3 per uke. Fortsatt er det sånn at Stilke s kone mener at når stilken stiller i tights så minner det fruen om at hun har en frosse kylling i fryseren;)

Beistet lar vente på seg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Om 24timer er jeg klar til å løfte på valhalla open!

herregud så nervøs jeg ble nå

+ 6 på matteeksamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sjekket opp(tror jeg) av en dame på toget idag mens jeg leste "The power of Now".

[ATTACH=full]145321[/ATTACH]

I tillegg viste det seg at hun var ukrainsk, og flytta til Norge samme år som meg.

"Life, you weird SOAB!"

Dessverre tror jeg at hun var en del år eldre enn meg.

a MILF??? and you no wanna? post-6495-14440982868217_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade?

Er i Kristiansand.. og om 20 min, skal jeg tusle ned på Elixia Vågsbygd (eller noe sånn) og trene :-O

(Med mindre noen her har tips om bedre treningssenter i kristiansand, som jeg slipper å kjøre så lang for å komme til? ) SterkBalanse CamillaO ? =)

Hmmm... Jeg trener på Spicheren, og har trent på 24/7 og Shapes - men tror ikke de er så nærme deg da. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...