Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I skrivende stund ser det ut til at jeg har klart å holde meg til planen; å jobbe inn 390 timer med "gjeldstimer" over april, mai og juni, og samtidig ha feriedager til gode igjen etterpå! Skal sies at det tar på med 250-280 timer i måneden i et kvart år, men det ser ut til å være verdt det(=

Det betyr at jeg ser ut til å være ferdig på Engø et sted mellom den 17-21 juli:)

Da bærer det snarvisitt til BRG(Brokkoli, i'm looking at you), før man flytter til Oslo og alle de herlige menneskene der inne!:D AAAAW YEAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I skrivende stund ser det ut til at jeg har klart å holde meg til planen; å jobbe inn 390 timer med "gjeldstimer" over april, mai og juni, og samtidig ha feriedager til gode igjen etterpå! Skal sies at det tar på med 250-280 timer i måneden i et kvart år, men det ser ut til å være verdt det(=

Det betyr at jeg ser ut til å være ferdig på Engø et sted mellom den 17-21 juli:)

Da bærer det snarvisitt til BRG(Brokkoli, i'm looking at you), før man flytter til Oslo og alle de herlige menneskene der inne!:D AAAAW YEAH!

Kommer du ikke nordover? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ga meg en god latter: http://www.nettavisen.no/nyheter/sist-uke-fikk-vi-slatt-det-fast-endelig-en-gang-for-alle-sringan-syt-mer-enn-oss-nordingan/8460578.html

"I en av de mange nyhetsartiklene er en dame intervjuet som for å beskrive de vanvittige kreftene som er i sving uttaler: «Vinden var så sterk at duken blåste av hagebordet"

"Kan det være at det med at søringan bor sørpå har sin naturlige forklaring? Hva om de på tidenes morgen hadde våknet opp fra det store intet og sett at de hadde kommet til verden nordpå? Det jo hadde rett og slett ikke gått. Se for deg når nordausten hadde satt inn den første salige sommerdagen. Tenk deg når duken hadde flakset veggimella, sammen med både bord og stoler. Hvis ikke bordet og stolene hadde frosset fast i bakken da. Det hadde vært noe. Vips, hadde det sagt og så hadde de bukket under alle som en, og det hadde ikke vært noen igjen her i nord. Det hadde vært den faktiske konsekvensen av evolusjonen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag curla jeg i knebøystativet, haha! :D Og så ble jeg litt imponert over en dude som kom inn på gymmen og gjennomførte en kjapp økt med masse supersetting. Han ble ferdig med økta si før jeg var ferdig med knebøyen min. Slutten på lineær progresjon er faenmeg tungt. Må ha 8-10 minutter pause mellom hvert sett. Helt kake nå, sitter i sofaen og drikker melk. Her blir jeg sittende :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...