Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk 6 på media-eksamen, og har sikret fem i to mediefag. Var så nervøs og redd for at jeg skulle få dårlig karakter og ødelegge motivasjonen til å gå dette faget neste år. Gråt av glede og har fremdeles vondt i magen. Du vet du ikke akkurat er stjerneelev når du begynner å gråte av en sekser. :rolleyes:

Føles så herlig og (ikke for å skryte men) veldig fortjent akkurat nå. Endelig - ferie, fint vær, godt humør, godt selvbilde. Adrenalintrening i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens pers. Militærpress 35 kg x 5,5,5,5,4, <--- Fail, FML. Neste økt skal jeg ha 5x5.

thank you sunshine:love:

Congrats! :)

takk :)

Halla brobeans. Gratulerer med verdens beste bursdagsdato :)

thanks:D hehe

28 er da ingen alder. Og særlig ikke om man også er i fred med å bli den milde guden Balder.

haahaha :D thanks ;Dskulle skrive at eg blir meir skallere...men fuck it dyslekisa rules:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...