Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette burde egentlig være dagens negative, men eg er glad allikavel :D

Tok en beslutning 2 mai- enten tar eg sjangsen på at eg har bestått den eksamen- og forsette skriving av bachlorgraden, tenke på min gruppe også, ikke forlate dem.

eller - være litt egoistisk- ta den jobben eg fikk servert på et sølvfat, og gå ut i fra at eg har strøket eksamen.

GUUUD så deilig det er når man har tatt en vurdeing og bestemt seg for hva som er best for MIN egen del. priortere hva EG trenger og ikke andre. ( yes i am to kind in generall)

Strøk på eksamen, da må eg ta om 3 året- pytt pytt i dont give monkeyu ass :D har en god jobb :D

AWESUM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ah gawd :D im in awesum good mood:D

Emin going old school- work like a monsta, rest like a king- and workout like a facking terminator :D

Time to bring the pain! :D

litt sånn mega ultra lykkerus:D av noe så enkelt som at eg har en jobb :D

siden eg liker å gå "all Inn" på jobb, så ska me skru opp tempen på trening også :D

200 i benk raw

300 i knebøy raw

300 i markløft raw er måla :D im all inn :D hahaha feefaen...blei eindel smileys her :D but its how i roll:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...