Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brukt to måneder eller noe sånt til å psyke meg opp til å veie meg, og hoppet i det i dag. Trodde kanskje jeg hadde gått opp "litt" siden i høst siden jeg har økt veldig mye i styrke (hadde vel da BMI på sånn 19-20 og var fornøyd med det).

Litt ja, gått opp 6 kilo. Hoho! Hvorfor jeg er så glad? Fordi jeg bruker samme klesstørrelse, så da det være en god del muskler der! Og fordi jeg endelig har innsett at jeg faktisk gir ganske faen i hva vekten sier om meg.

I'm faboulus anyway, hehe :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre måneder pappaperm og ferie om t minus 90 minutes

Kroatia (Makarskakysten) i overimorgen.

Slayer, Mastodon, Gojira, Ghost og Metallica på Valle Hovin om to uker.

Hvis ikke jeg blir trukket opp til skriftlig eksamen i internasjonal engelsk skal jeg også på Valle Hovin. Har billettene, var ingenting 2. juni når jeg bestilte de. Så endrer de datoer. :mad: Håper jeg ikke kommer opp i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

Åh, fy søren! :D

Oppgjøret frå salget av leiligheten er komt inn på sparekonto, og gammalt boliglån og mellomfinansiering er betalt ut. Så pengene som er igjen kan eg eigentleg gjera kva eg vil med!!!

Nokon som har gode sommarferietips? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt to måneder eller noe sånt til å psyke meg opp til å veie meg, og hoppet i det i dag. Trodde kanskje jeg hadde gått opp "litt" siden i høst siden jeg har økt veldig mye i styrke (hadde vel da BMI på sånn 19-20 og var fornøyd med det).

Litt ja, gått opp 6 kilo. Hoho! Hvorfor jeg er så glad? Fordi jeg bruker samme klesstørrelse, så da det være en god del muskler der! Og fordi jeg endelig har innsett at jeg faktisk gir ganske faen i hva vekten sier om meg.

I'm faboulus anyway, hehe :happy:

hvordan går det med den kjolen da?:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bunaden min i dag. Den passet!! Lagt på meg over 12 kg siden forrige 17. mai og var i grunn forberedt på et tårevått krise-øyeblikk, men den gikk lett igjen i livet. Eneste var at den strammet litt rundt øverst på ryggen, men dette satser jeg på at er fordi jeg har fått bredere rygg pga treningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...