Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vant ikke en dritt på Reisekongen.

Satser på å vinne ALLE cashpointene på mandag.

Jeg vil også vinne?!?!?!? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan gå normalt igjen (men kjenner det fortsatt i leggane) etter ein tur på tysdag. Har fått unna ein del husarbeid og ser ut til å kunne bli ferdige i dag, i såfall skal eg belønne meg med eit "mini spa" i kveld :love:

Får òg forhåpentlegvis motert ny do i løpet av helga, greit å ha eit fult fungerande bad i 1.etg ;)

Berre 9dagar igjen til vi stikk på ferie nordover! (så ikkje kluss med flyreisa mi norwegian, please!) :D

Edit: Og så er det nokelunde mildveir i dag = kjoledag!!:D:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå normalt igjen (men kjenner det fortsatt i leggane) etter ein tur på tysdag. Har fått unna ein del husarbeid og ser ut til å kunne bli ferdige i dag, i såfall skal eg belønne meg med eit "mini spa" i kveld :love:

Får òg forhåpentlegvis motert ny do i løpet av helga, greit å ha eit fult fungerande bad i 1.etg ;)

Berre 9dagar igjen til vi stikk på ferie nordover! (så ikkje kluss med flyreisa mi norwegian, please!) :D

Edit: Og så er det nokelunde mildveir i dag = kjoledag!!:D:love:

hehehe :D:LOL::hilarious::headphone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...