Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Par dager siden posta jeg om at jeg har begynt med knebøy.

Idag poster jeg om at jeg har begynt med markløft.

Det er nå 2 av 4 øvelser jeg har lenge hatt lyst til å utføre: markløft, knebøy, benkpress, pull-ups.

Det gjenstår å brutalt strekke ut bryst og sette skuldrene på plass så jeg får 4/4.

Samtidig må det nevnes at jeg har aldri vært i bedre humør (konstant, over lengre tid) enn nå. Livsstilendringer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa
Velg ut det det du har aller, aller mest lyst til å se da^^

Eventuelt kast darts på et verdenskart.

Hihi, me har faktisk verdenskart på veggen her i kontorlandskapet... :p

Aller mest lyst til å sjå (igjen) er lett; New Zealand :love:! Men det er feil årstid å ta det i sommarferien...

Planen min er eigentleg å vera norgesturist i sommar. Oslo (som turist, ikkje i samband med konsert/jobintervju), kanskje noko på sørlandet og definitivt noko nord for Trondheim. Og dersom eg får det til; Svalbard. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, me har faktisk verdenskart på veggen her i kontorlandskapet... :p

Aller mest lyst til å sjå (igjen) er lett; New Zealand :love:! Men det er feil årstid å ta det i sommarferien...

Planen min er eigentleg å vera norgesturist i sommar. Oslo (som turist, ikkje i samband med konsert/jobintervju), kanskje noko på sørlandet og definitivt noko nord for Trondheim. Og dersom eg får det til; Svalbard. :D

Fjellturer nord for Trøndelag (gjerne så langt nord du kommer)

Fisketur rundt Trøndelag

Geocaching så langt du kommer (spiller ingen rolle hvilken vei du kjører, poster finner du uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, me har faktisk verdenskart på veggen her i kontorlandskapet... :p

Aller mest lyst til å sjå (igjen) er lett; New Zealand :love:! Men det er feil årstid å ta det i sommarferien...

Planen min er eigentleg å vera norgesturist i sommar. Oslo (som turist, ikkje i samband med konsert/jobintervju), kanskje noko på sørlandet og definitivt noko nord for Trondheim. Og dersom eg får det til; Svalbard. :D

Tibet. Nepal. Laos. Bhutan. Burma. Japan. Mongolia. Kazakhstan Karibien. Påskeøya. Galapagos. Island. Og hele Sør-Amerika.

Værsågod ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Fjellturer nord for Trøndelag (gjerne så langt nord du kommer)

Fisketur rundt Trøndelag

Geocaching så langt du kommer (spiller ingen rolle hvilken vei du kjører, poster finner du uansett)

Blir litt hemma av at eg ikkje kjører bil, så er avhengig av kollektivtransport. Men skal definitivt sjekka kva som er "kollektivt" tilgjengeleg nord for Trondheim (men fisketur kan eg avstå frå...). :)

Tibet. Nepal. Laos. Bhutan. Burma. Japan. Mongolia. Kazakhstan Karibien. Påskeøya. Galapagos. Island. Og hele Sør-Amerika.

Værsågod ;)

Tenkte nokre små forsiktige utanlandsturar sidan det blir første utanlandstur aleine... :p

Nokre av forslaga dine er ein smule skremmande (men interessante plasser da!)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt hemma av at eg ikkje kjører bil, så er avhengig av kollektivtransport. Men skal definitivt sjekka kva som er "kollektivt" tilgjengeleg nord for Trondheim (men fisketur kan eg avstå frå...). :)

Tenkte nokre små forsiktige utanlandsturar sidan det blir første utanlandstur aleine... :p

Nokre av forslaga dine er ein smule skremmande (men interessante plasser da!)...

Norgesferie uten bil tilgjengelig tror jeg vil være vanskelig. Det meste av interessante ting i Norge som er verdt å se ligger jo litt utenfor allfarvei, og kollektivtilbudet dit vil i beste tilfelle være mangelfullt.

Og ALLE forslagene mine er interessante. Skremmende er bra. Komfortabelt er kjedelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa
Norgesferie uten bil tilgjengelig tror jeg vil være vanskelig. Det meste av interessante ting i Norge som er verdt å se ligger jo litt utenfor allfarvei, og kollektivtilbudet dit vil i beste tilfelle være mangelfullt.

Jo, godt poeng. Så det blir så bra eg får det til utan bil. Og så får eg heller lokka med meg nokon med bil seinare. :)

Og ALLE forslagene mine er interessante. Skremmende er bra. Komfortabelt er kjedelig ;)

Veggane i min komfortsone er litt for høge til nokre av forslaga dine ennå, så eg trur eg må byrja med noko "litt" mindre skremmande... ;)

(Hehe, me har "kuppa" Dagens glade her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellturer nord for Trøndelag (gjerne så langt nord du kommer)

Fisketur rundt Trøndelag

Geocaching så langt du kommer (spiller ingen rolle hvilken vei du kjører, poster finner du uansett)

Yes, alle burde kjøre Norge på langs en gang før de dør. Det er så fantastisk i det man kjører inn i Nordland fylke og hele ferden videre oppover til Finnmark. Gleder meg utrolig til å flytte hjem igjen, så da kan jo de som vil komme på besøk til nord :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggane i min komfortsone er litt for høge til nokre av forslaga dine ennå, så eg trur eg må byrja med noko "litt" mindre skremmande... ;)

Jeg hadde lett dratt på interrail i Europa i tre uker, kanskje flydd ned til Italia, beveget meg sørover mot Albania og nordover igjen derfra for å få med meg så mange østeuropeiske land som mulig. Tror det kan være en veldig fin tur. Eller for å senke "reisevanthetsgraden" enda noen hakk - det er kjempefint å reise rundt med tog på landsbygda og båt på kanalene i Storbritannia, kan bruke mange uker uten å gå tom for koselige landsbyer og fine småsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggane i min komfortsone er litt for høge til nokre av forslaga dine ennå, så eg trur eg må byrja med noko "litt" mindre skremmande... ;)

Island, da! Billige flybilletter, fantastiske naturopplevelser, massevis av fine og veldig tilgjengelige tilbud fra Reykjavik som base, meget overkommelige priser, og hyggelige folk :)

Og Laugavegurinn Hiking Trail, med turisthytter:

http://fi.is/en/hiking-trails/laugavegurinn/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Jeg hadde lett dratt på interrail i Europa i tre uker...

Eller for å senke "reisevanthetsgraden" enda noen hakk - det er kjempefint å reise rundt med tog på landsbygda og båt på kanalene i Storbrittannia, kan bruke mange uker uten å gå tom for koselige landsbyer og fine småsteder.

Hmmm. Spennande. Må på lista. Har altfor mange tips/halvvegs planar/ønsker samanlikna med tilgjengeleg tid...

Island, da! Billige flybilletter, fantastiske naturopplevelser, massevis av fine og veldig tilgjengelige tilbud fra Reykjavik som base, meget overkommelige priser, og hyggelige folk :)

Og Laugavegurinn Hiking Trail, med turisthytter:

http://fi.is/en/hiking-trails/laugavegurinn/

Jo, vil VELDIG gjerne til Island... problemet er berre at eg har vore der to gonger allereie... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...