Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Superduper dag!:D

Har prøvd bunad og vaska finskjorter. Sjekka postkassa (noke eg gjer skjelden), der var det pakkebrev frå Ole-Mats Moskvil - tørka kjøtt, nammenam!!:love:

Sjekka postkassa igjen, seinare på dagen (etter at dagens post var komen), då var der jammen ein barnehageplass til minstemann, samt lokalavis med lesarinnlegget mitt i (y)

Uten om det har eg hatt det awsome i lag med kjekke folk medan ungane fikk utløp for nyskjerrigheita.

No ventar det pannekaker og BACON til middag...!:lol:

Edit: Ooog det var strålande veir, så fikk nyte "sommaren" med kjole og småsko. Digg!:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kopiere fra facebook-statusen min :D

Hadde et herlig 4-åringsøyeblikk på bussen i dag. Jeg og sønnen min skulle ta buss hjem, og den var ganske full, men finner et ledig sete ved siden av ei relativt formfull og rund dame. Jeg sier til han at han skal sette seg, og han svarer relativt høyt og klart: Men mamma! Det er jo ikke plass til meg her!

:))))))

Føler meg faktisk ikke så ensom etter bruddet når jeg har han altså, han er virkelig mannen i livet mitt :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sykt lyst på skoleboller men ordet ikke bake (for da må man også vente i tre timer, ain't nobody got time fo' dat), så jeg bestemte meg for å prøve ut en idé jeg fikk. Har vært på skikkelig vaffel kick i det siste, så jeg tenkte jeg kunne prøve å lage vafler ala skoleboller. Vafler + vaniljekrem + kokos + (sukrin) melis = suksess! Hadde forresten 5 av disse... :D:joyful:

post-32696-14440979569627_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sykt lyst på skoleboller men ordet ikke bake (for da må man også vente i tre timer, ain't nobody got time fo' dat), så jeg bestemte meg for å prøve ut en idé jeg fikk. Har vært på skikkelig vaffel kick i det siste, så jeg tenkte jeg kunne prøve å lage vafler ala skoleboller. Vafler + vaniljekrem + kokos + (sukrin) melis = suksess! Hadde forresten 5 av disse... :D:joyful:

[ATTACH=full]142084[/ATTACH]

HOLY DIET :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sykt lyst på skoleboller men ordet ikke bake (for da må man også vente i tre timer, ain't nobody got time fo' dat), så jeg bestemte meg for å prøve ut en idé jeg fikk. Har vært på skikkelig vaffel kick i det siste, så jeg tenkte jeg kunne prøve å lage vafler ala skoleboller. Vafler + vaniljekrem + kokos + (sukrin) melis = suksess! Hadde forresten 5 av disse... :D:joyful:

[ATTACH=full]142084[/ATTACH]

drueeeeellllee HOMER SIMPSON drueeeelll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...