Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens glade; endelig ferdig på jobb! Inn tolv, eegentlig ferdig ved midnatt,(men jeg tok på meg vakta til en medkokk da han akket seg sånn over å være så sliten fordi han har sovet så dårlig i natt,og så måtte han ordne med nattmat som skulle ut to timer senere) Kjører nattmat.

Eeegentlig ferdig halv tre, men rekker så vidt å komme inn døra og sette meg i sofaen for å trekke pusten før samme kollega ringer meg, han er sammen med de andre jeg jobber med, de er i Tønsberg, sveisdrita og trenger skyss. Kan jeg hente? Jeg henter. Stapper totalt 7 personer inne i min stakkars lille bil, kjører de hjem til Tjøme før jeg endelig får kreket meg innj i bila og får kjørt hjem til Horten. I seng klokka fem. Søttentimersdager, aaw yeah.

* Håpe på masse masse god karma så jeg får meg bosted i Oslo i morgen! :D*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade; endelig ferdig på jobb! Inn tolv, eegentlig ferdig ved midnatt,(men jeg tok på meg vakta til en medkokk da han akket seg sånn over å være så sliten fordi han har sovet så dårlig i natt,og så måtte han ordne med nattmat som skulle ut to timer senere) Kjører nattmat.

Eeegentlig ferdig halv tre, men rekker så vidt å komme inn døra og sette meg i sofaen for å trekke pusten før samme kollega ringer meg, han er sammen med de andre jeg jobber med, de er i Tønsberg, sveisdrita og trenger skyss. Kan jeg hente? Jeg henter. Stapper totalt 7 personer inne i min stakkars lille bil, kjører de hjem til Tjøme før jeg endelig får kreket meg innj i bila og får kjørt hjem til Horten. I seng klokka fem. Søttentimersdager, aaw yeah.

* Håpe på masse masse god karma så jeg får meg bosted i Oslo i morgen! :D*

Syv personer inn i en bil som er registrert for fem? IKKE BRA. Trafikkregler <3

Slutt med søttentimersdager. Begynn å besøke BERGEN! Kom kom kom kom kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syv personer inn i en bil som er registrert for fem? IKKE BRA. Trafikkregler <3

Slutt med søttentimersdager. Begynn å besøke BERGEN! Kom kom kom kom kom!

Stabling i høyden og bønn til de høyere makter,ser ut til å funke ^^

_Hvis_ alt går som det skal, er det mulig jeg blir ferdig før tiden; da kommer jeg på besøk (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 4 reps 2 sett og 5 reps på det tredje settet med 60 kg i benk. To reps mer på begge de første settene enn forrige uke! :D

Og en dame jeg snakket med mente jeg måtte begynne med styrkeløft. Mannen hennes satt i komiteen eller noe i en klubb, så hun sa jeg måtte ta turen ned og at hun skulle ta med et telefon nummer slik at jeg kunne kontakte dem. :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke som begynte med jobbtur til USA, forberedelser og gjennomføring av konfirmasjon for datteren min og inntak av enorme mengder kaker og annet godt under konfirmasjonen i går, så var jeg ganske usikker på markløftformen i dag. Det ble 2 3'ere på 155 kg, repsepers på den vekten! :) Hadde tydeligvis bare godt av litt pause og oppcarbing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...