Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Blir litt hemma av at eg ikkje kjører bil, så er avhengig av kollektivtransport. Men skal definitivt sjekka kva som er "kollektivt" tilgjengeleg nord for Trondheim (men fisketur kan eg avstå frå...). :)

Tenkte nokre små forsiktige utanlandsturar sidan det blir første utanlandstur aleine... :p

Nokre av forslaga dine er ein smule skremmande (men interessante plasser da!)...

Du kan bli med meg til latin-amerika :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, alle burde kjøre Norge på langs en gang før de dør. Det er så fantastisk i det man kjører inn i Nordland fylke og hele ferden videre oppover til Finnmark. Gleder meg utrolig til å flytte hjem igjen, så da kan jo de som vil komme på besøk til nord :D

Halve slekten min er fra Tromsø, men jeg må være flaut ærlig å si at jeg aldri har vært der oppe før :(

Men, en gang skal jeg nordover og sjekke ut historien om slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Lovisa, kom hit! Så kan vi utforske Troms i lag!

(Jeg stiller med bil.)

Tromsø++ står definitivt på lista, så eg skal gi lyd frå meg når eg byrjer å sjå på datoar osv.

Mogeleg at Tromsø blir juni med lillesøster på slep... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa
Du kan bli med meg til latin-amerika :D

Hehe, takk for tilbudet. Men eg er redd latin-amerika etterkvart har havna nokre år ned på lista... Har snart ferieidear for 5 år framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøyk på teorien i dag, som forventet. Hodet henger ikke med for tida, og jeg haddee i grunn ikke lest veldig godt. MEN fortsatt glad, hadde bare en feil for mye, og nå har jeg ihvertfall gått over dørstokkmila og har en god grunn til å ikke ta den igjen på 2 uker! :p Tok meg bare 6 mnd å manne meg opp!!!!

+ mini er på besøk så jeg kan trene og jeg har nytt program og jeg løfter faktisk igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...