Gå til innhold

believe

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om believe

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 25. juli 1988
  1. Hei, eg er absolutt ingen ekspert på noen som helst måte.. men derimot så sliter eg selv med knea. Det å trene balanse og stabiliseringsøvelser på kneet og beina generelt, vil virke forebyggende og kan over tid hjelpe mot knesmertene. Tren og styrke på beina, men pass på riktig teknikk og begynn gjerne med mindre vekter og flere reps. Anbefaler og at du kutter ut asfaltløping så godt det lar seg gjøre. Personlig går eg no ca 1 km på asfalt til eg kommer til en 1.5 km grusvei, som eg så løper på frem og tilbake. Etter økten går eg stortsett heim, selv om det frister å løpe den siste kilometeren
  2. believe

    Dagens Glade

    100 kg i benk for første gang, herlig følelse!
  3. Har du prøvd flere smaker på Powerade og Gatorade? Stor forskjell i smakene, men de blå var mine favoritter da jeg var på utveksling. Videre så synst jeg i grunn at 1800-2000 kcal om dagen høres lite ut, med tanke på at du har to heftige økter om dagen. Hadde du holdt deg i ro hele dagen så ville nok rundt 1800 kcal vært mer sømmelig, men med et så høyt aktivitetsnivå som du har så vil du nok føle deg litt "tom" ja. Og spiser du nok grønnsaker, som brokkoli/blomkål? Begge de er gode kilder til jern, men du må riktignok spise mye av det for å nå daglig anbefalt mengde. Slet selv med jernman
×
×
  • Opprett ny...