Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

Brenner i coremusklaturen, ooog jeg fikk snakket med daglig leder på elixia ang jobb, og hun var utrolig søt og hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom nytt program på ben på PT-timen i dag! Sykt utfordrende, sykt gøy:D:happy: Dessuten var det mange rare dyr å se på Elixia i dag, lol. Ooog ikke minst: Bestilt meg tur til Scotland i påsken!:joyful:

Noen her som har tips til hva jeg bør se? Skal være der en hel uke, så jeg har litt tid på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig tung og stressende uke, og er veldig sliten... høres kanskje ikke ut som noe som burde havne i dagens glade, MEN! når man har hatt en slik uke så er det vannvittig godt med frifredag! Helg:love:

Ooog... det blir ikke dårligere av at jeg på frifredagen min skal opp tidlig på trening, for så å tilbringe tre timer på SPA...:D:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...