Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Prøvde meg på 16kg x 2 i dag, supergøy! Ellers en god økt, det er strålende sol, sluttet tidlig i dag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordentlig gladdag!

Fått masse komplimenter :3 avtalt treningsdate til imorgen kl 08:00 <3

Og det var tilfeldigvis supersalg på ett av favoritt-klesmerkene mine idag! Riccovero :D klær som tidliger koster 1400-1600 kr per stykk var satt ned til 300. Og som ikke det var nok så passet absolutt alt jeg prøvde på! Alt så helt fantastisk ut på meg :3 til og med silketoppen i størrelse 36!! Og jeg som ellers har holdt meg til 46 :p

Og, vekta har gått ned ^^ bare fem kilo til nå så er jeg normalvektig <3 og nå skal jeg ut og kose meg på lang gåtur i sola. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde denne dagen kom til å bli en stor utfordring og at jeg kom til å feige ut, kalle meg syk og ikke fullføre den planlagte timeplanen. Jeg gjorde det likevel, og hadde det faktisk så gøy at timene fløy.

Nå er jeg sliten og gleder meg masse til å sove og våkne opp til en litt mer rolig skoledag og trening etterpå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en pakke questbarer ala White Chocolate and Raspberry (aldri smakt før), og første baren var sånn, æsj? Nå derimot, på 5. baren kan jeg pent innrømme at jeg den var eeeelsk. :love:

Peanutbaren er også sånn, blir kjempegod etter hvert (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...