Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal hente nye treningsklær på posten senere :love: Gleder meg til trening i morgen i nye klær! :lol:

Aiai! Kom på at akkurat det skal jeg også! Da blir jeg den hippeste på treningssenteret i morgen (skal sies at jeg ikke sjeldent er den eneste på treningssenteret også, men...) :woot:

Gjest QueenWinther
Skrevet

Brenner i coremusklaturen, ooog jeg fikk snakket med daglig leder på elixia ang jobb, og hun var utrolig søt og hyggelig!

Skrevet

Har hatt en veldig tung og stressende uke, og er veldig sliten... høres kanskje ikke ut som noe som burde havne i dagens glade, MEN! når man har hatt en slik uke så er det vannvittig godt med frifredag! Helg:love:

Ooog... det blir ikke dårligere av at jeg på frifredagen min skal opp tidlig på trening, for så å tilbringe tre timer på SPA...:D:love:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...