Jump to content

Wooper

Members
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About Wooper

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/28/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Om man har dårlig disiplin med sjokkis, potetgull og div digg, så er det best å ikke kjøpe inn dette (this guy knows). Om noen andre i husholdet er de som kjøper så kan du be dem om å ikke gjøre det. Når du har vansker for å ikke ta 2-3-4 prosjoner middag (this guy knows igjen...) så stapp deg full med grønnsaker sammen med maten (blomkål, gulrøtter, osv) så du ikke klare mer laks fks.
  2. Jeg er særdeles matnerdig og elsker matkanaler på the tube, men om jeg skulle bare hatt en å følge skulle det vært Chef Jon sin Food wishes. Om sunn og basic enkel mat er målet så skulle jeg anbefale Clean & Delicious. God mat med enkle og "rene" ingredienser. Da ikke "detox-#cleanse#fitlife" rent. Om du vil ha pure fitnesslife protein allofthegains mat, skulle jeg anbefalt Buffdudes sin matkanal (Om du er usikker gå direkte til Food Wishes... 'Cause Chef Jon)
  3. Er ikke sikker på hvor sikkert mobil apper regner kcal bruk. Om du vil være nøye skulle jeg anbefalt pulsbelte + klokke, arti å se på framgangen sin og statistikker samt å battle med kompiser. Et annet tips; løpe i bakker, brenner kalorier like a mafq om man pusher seg. Powerwalking er også bra for daglig akrivitet
  4. Wooper

    Søtpotet

    "Sunt" er et så meningsløst ord egentlig. Støtter heller svenske typen "nyttig". Se på det som "er dette nyttig for meg slik som jeg spiser". Alt er så jäkla relativt, men søtpotet er gött og ikke så lett og overspise så jeg sier kör på.
  5. Wooper

    Søtpotet

    340 kcal give or take
  6. Støtter hverdagsaktivitets tipset. Det å finne en aktiv hobby er insanely effektivt (for meg iallefall). Masse grønnsaker til 2-3 av dagens måltider hjelper også. Lavkarbo er oppskytt. Grovbrød, havregryn og grov pasta is boss.
  7. Jeg synes 2-3 öl gir meg bedre prestasjon dagen etter.
  8. Skrev litt for fort. Mener da wrtiststraps/liftingstraps. Den typen for deadlifting og sånt.
  9. Trener på et broheim-gym så ser en del kule greier. Løftebelte til alle øvelser: check. Spotter til bicepcurls og skulderpress fra første rep: check. Wristwraps til curls, tricepspushdowns, cablecross og (and i shit you not) benkpress: check.... sadness
  10. Jeez louise. At folk faktisk tar den her alkaline dietten på alvor gir mæ vondt i korsryggen
  11. 3 sets (oppvarmingssets ikke inkludert). 3-5 reps på hovedøvelser. 8-10 reps på støtte øvelser. Max reps på bodyweight øvelser. Kanskje 1-2 ekstra sets på chins/dips. På frontbøy liker jeg å ta 15/12/8/4 reps-scheme (inspirert av B.U.F.F. dudes). Synes bare det river sånn perfekt
  12. Jeg driver å mekker et enkelt program for hovedsaklig øke i styrke (litt hypertrophy også da...). Trives best med 2-spilt da det tar litt kortere tid en en fullkropp, og jeg har ganske begrenset tid til trening hver dag (ca 1 time). Senteret jeg har tilgang til er ganske kjipt, typ 1 squatrack, dumbells, masse maskiner, smiths osv, så trenger et program med simple øvelser som ikke krever så mye utsyr. Selv er jeg 80 kg, god treningserfaring men vil komme meg opp i styrke nivå. Det jeg tenkte som prgram er: Dag 1: FlatBenk, Skråbenk, Arnoldpress, Pullover og pushups. Dag 2: Knebøy, strakmark, utfall, glutebridge og planke. Dag 3: Pedlayrows, skulderpress, chins, dips og pushups Dag 4: Frontbøy, bulgarsk-mark, nordichams, gobletsquats og planke. Storøvelsene kjøres i lavere reprange, og støtte-øvelsene litt høyere reps i en sirkel uten no særlig pause imellom for å spare litt tid. Funker det som en styrkebygger for alle muskler? Noe som kan fjernes/byttes ut? Unødvendige greier? Bør jeg gå mer basic? Vil bare passe på at jeg trener jevnt over hele kroppen så jeg ikke har noen "lacking areas" og unjevnheter?
  13. Om du digger kvarg så får du kvarg nesten gratis her
  14. 1 Banan + litt peanøtter funker for meg
  15. Gjør ofte det samme selv. Noen dager ligger jeg på ca 1000 kcal før kl 6 og kjører på med 2000 kcal på kvelden. Funker fint
×
×
  • Create New...