Gå til innhold

Frokost - hva spiser du?


Fitplease

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biorytme her, så går som regel 3-4 egg hver gang jeg spiser frokost. Ellers supplerer jeg med kanskje en grov brødskive/knekkebrød, eller litt havregryn, hva jeg måtte finne av grønnsaker, nøtter, helmelk og proteinpulver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg i en eller annen form med grønnsaker ved siden, store mengder kaffe. Har jeg dårlig tid går det bra med en bolle frokostblanding (tilsatt ekstra protein, aka Kellogg's K Protein eller Kashi Lean Protein) og melk, men liker egentlig å spise så søtt på morran da jeg ofte blir litt kvalm/uggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest hva dere skriver her har jeg en mistanke om at jeg kanskje spiser for lite?:oops: Jeg spiser som regel havregryn og thats it. Når sulten kommer etter noen timer blir det som regel en skyr.

Hva mener dere? Er det lurt å få i meg noe mer til frokost, selv om jeg i utgangspunktet er mett?

Hvor mye havregryn spiser du a? Og er det med melk eller vann?

Prøv å bruk melk, evt. litt cottage cheese/proteinpulver om du liker det. Kanskje litt bær/frukt og litt nøtter.

Før jeg begynte på diett nå holdt jeg meg god og mett lenge på den varianten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye havregryn spiser du a? Og er det med melk eller vann?

Prøv å bruk melk, evt. litt cottage cheese/proteinpulver om du liker det. Kanskje litt bær/frukt og litt nøtter.

Før jeg begynte på diett nå holdt jeg meg god og mett lenge på den varianten ;)

Tja, jeg måler ikke, men vil tippe ca. 50g havregryn og skummet melk (spiser det som regel kaldt) :)

Skal prøve med pulver. Liker det når jeg drikker shake, så mye mulig det også er godt i frokosten. Cottage cheese er også verdt å putte oppi. Vet jeg trenger litt mer proteiner enn det jeg får i meg, så takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vanligvis dårlig tid på morgenen, ender enten opp med 1 eller 2 knekkebrød med ost. Noen ganger blir det en grov brødskive. Alltid et stort glass melk! Blir ofte sulten igjen veldig raskt, ender da opp med å kjøpe noe dårlig fra kantina.. Skjerpings i år!! Må styre unna kantina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager havregrøt av 1 dl havrekli, 1 dl ekstra lett melk, 1 1/2 dl vann og 20 gram vaniljeprotein. Topper det med sukrin, kanel og enten frosne blåbær eller lavkalorieplesyltetøy. Nam! Har jeg dårlig tid (noe jeg har litt for ofte :whistle:), blir det gjerne kesam med funlight og blåbær eller cottage cheese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...